English

زمین چمن مصنوعی روستای فارفان در شهرستان ورزنه افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی دبیرستان کوثر روستای فارفان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی روستای فارفان در شهرستان ورزنه افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، هم‌زمان با ایام مبارک شعبانیه، زمین چمن مصنوعی دبیرستان کوثر روستای فارفان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

آذر کیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: ورزش برای دانش‌آموزان و تأثیر آن بر ابعاد هویت آنها از جمله تحصیل ضروری است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های ورزشی در تحقق ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین گام ارزشمندی است چراکه این ساحت به‌نوعی زیربنای سایر ساحت‌های سند تحول است.

گفتنی است ؛ این زمین چمن مصنوعی به مساحت ۵۹۴ مترمربع طی نه ماه با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد ریال به همت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، خیرین محلی، اعضای انجمن اولیا و مربیان و مدیر مدرسه به بهره‌برداری رسید؛ با احتساب افتتاح این زمین چمن، تعداد زمین چمن‌های مصنوعی مدارس شهرستان ورزنه به سه عدد رسید و سه زمین چمن دیگر نیز در حال احداث است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه