English

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

شناسایی ۷۵ ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۷۵ ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان شناسایی و حائز اهمیت ارزیابی در برابر حوادث تشخیص داده شدند.

شناسایی ۷۵ ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سید حسین محمودیه در حاشیه همایش ملی بهسازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها به میزبانی اصفهان اظهار کرد: ۷۵ ساختمان بلند ناایمن شناسایی شده در استان اصفهان حائز اهمیت ارزیابی تشخیص داده شدند. 

وی افزود: از این تعداد، ۶۷ مورد در اصفهان و هشت مورد در دیگر شهرستان‌ها است و همه کاربری‌های مسکونی، تجاری، درمانی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌شود. 

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: پرونده این سازه‌ها به مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برای ارائه راهکارهای ایمنی سازی و مقام سازی ارسال شده است. 

 وی افزود: اعضای کارگروه ساختمان‌های بلند و ناایمن مرتب در حال پایش سازه‌ها هستند. 

محمودیه در ادامه به مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان اشاره و اعلام کرد: آیین نامه اجرایی آن به لحاظ مباحث حقوقی که ورود به ساختمان‌های در حال استفاده است با تشکیل کمیته‌ای در وزارت راه و شهرسازی تدوین و برای بررسی، تأیید و اخذ مصوبه هئیت دولت به وزارت کشور ارسال شده است. 

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان پیش بینی کرد: اجرای این مبحث، اوایل سال آینده ابلاغ شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه