English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد؛

حمایت کمیته امداد از ۷هزار و ۴۱۶ بیمار خاص و صعب العلاج در استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:در حال حاضر 7هزار و 416 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد از تمامی کمک هزینه ها و خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می باشند.

حمایت کمیته امداد از 7هزار و 416 بیمار خاص و صعب العلاج در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، هادی بنایی با تاکید به اینکه مددجویان دارای بیمارهای صعب‌العلاج کمیته امداد هم «نیازمند» و هم «بیمار» هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 7هزار و 416 بیمار  صعب العلاج تحت حمایت این نهاد از تمامی کمک هزینه ها و خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می باشند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور حمایت این بخش از جامعه هدف و کاهش آلام آنها در طول سال خدمات متنوعی ارائه می کند، ادامه داد: امسال تاکنون برای تامین تجهیزات و لوازم بهداشتی مورد نیاز درمان بیماران خاص و صعب العلاج، بالغ بر 6 میلیارد و 351 میلیون تومان پرداخت شده که قسمتی از این لوازم بهداشتی مورد نیاز شامل 8هزار و 500 بسته پوشینه و 18 دستگاه اکسیژن ساز می باشد. 

بنایی همچنین به پرداخت کمک هزینه نگهداری بیماران نیازمند اشاره داشت و افزود: از مجموع اعتبارات پرداختی، با هدف کمک به هزینه های درمان و نگهداری برای هزار و 352 بیمار زمین گیر، بالغ بر یک میلیارد و 725 میلیون تومان واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر بسته های خدمتی وزارت بهداشت از طریق صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، گفت: به جز ظرفیت‌هایی که دولت در سازمان‌های بیمه‌گر برای کمک به این بیماران گذاشته است، کمیته امداد به همراه شورای عالی بیمه فرانشیز بستری مددجویان کمیته امداد را با نظام ارجاع رایگان و خدمات دارو و لوازم مصرفی سهم بیمار را در مراکز درمانی برای کلیه مددجویان کمیته امداد در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرد. همچنین در گذشته سهم تعهدات سازمان بیمه سلامت برای فرانشیز خدمات سرپایی ۷۰ درصد بود و اکنون در تمامی مراکز ۸۵ درصد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه