English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اولین گام برای پیشرفت، شناخت و پرورش استعدادهای نیروهای انسانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جوان و نوجوان دهه هشتادی و دهه نودی ما از نسل‌های قبل مستعدتر است و توجه به آنها موجب تحقق رشد و تعالی مورد انتظار در کشور است که در نهایت به تمدن‌سازی موردنظر منتج خواهد شد.

اولین گام برای پیشرفت، شناخت و پرورش استعدادهای نیروهای انسانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیمیان در همایش اختتامیه اولین مدرسه تابستانه شهر پایدار اظهار داشت: هر جامعه‌ای که بخواهد به بالندگی، توسعه و تمدن ایرانی - اسلامی دست یابد، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد و در این حوزه، مهم‌ترین عنصر پیشران نیروی انسانی است.

وی افزود: مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌آموزان مستعدی که در دیگر مدارس تحصیل می‌کنند از مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شوند که اگر جامعه به آن‌ها توجه شود می‌توانند پیشرفت کنند و تمدن‌ساز شوند.

ابراهیمی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی بانشاط، مستعد و کارآمد بیان داشت: گاه یک نیروی انسانی می‌تواند پیشرفت ایجاد کند و دیگران را ساماندهی کرده و در مسیر هدف قرار دهد اما اولین گام شناخت و پرورش استعدادهای نیروهای انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان هدف از برگزاری رویدادهایی مانند مدرسه تابستانه شهر پایدار را شناسایی نیروهای انسانی مدرن دانست و اذعان داشت: در این رویداد، از خلاقیت، ایده‌ها و توانمندی شما در راستای برنامه‌ریزی شهری استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموعه شورای شهر گروه فرهیخته‌ای از شهروندان جمع شده‌اند و بر پرورش نیروی انسانی کارآمد اهتمام دارند و فرصت استفاده از ظرفیت نیروهای مستعد را مغتنم می‌شمارند.

ابراهیمی بیان کرد: افلاطون اعتقاد دارد اگر شهری را فلاسفه اداره کنند، آن شهر تبدیل به مدینه فاضله خواهد شد و به‌نوعی مصداق این حرف، اداره شهر توسط افراد مستعد است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رویداد نمونه‌ای از آن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در کنار این رویداد، کارویژه‌ای تشکیل شد تا دانش‌آموزان مستعد مدارس عادی نیز بتوانند از برنامه‌های ترتیب داده شده توسط اداره استعدادهای درخشان استفاده کنند.

وی عنوان داشت: جوان و نوجوان دهه هشتادی و دهه نودی ما از نسل‌های قبل مستعدتر است و توجه به آنها موجب تحقق رشد و تعالی مورد انتظار در کشور است که در نهایت به تمدن‌سازی موردنظر منتج خواهد شد.

ابراهیمی با تأکید بر لزوم تلاش در مسائل علمی ابراز داشت: توجه به علم، یک وجه از وجوه انسانی است و انسان کامل وجوه متعددی دارد که یکی از آن‌ها اخلاق نیکو و دیگری نشاط و شادابی است و باید به آن توجه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: توجه به ورزش یکی از راه‌های افزایش نشاط و شادابی است و بر سلامت جامعه اثر دارد و به همین جهت دانش‌آموزان باید آن را در کانون توجه خود قرار دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه