English

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

پدران شهدا نگاه معنوی و هدایت‌گری برای جامعه اسلامی دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فقدان از دست دادن پدران معظم شهدا برای نظام و انقلاب و برای مردم ما بسیار سنگین است چرا که پدران شهدا با حضورشان، آن نگاه معنوی و هدایت‌گری برای جامعه اسلامی دارند.

پدران شهدا نگاه معنوی و هدایت‌گری برای جامعه اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در مراسم تشییع پیکر پاک «حاج رمضان جمشیدی باندری» پدر شهیدان گرانقدر «محمود و مرتضی جمشیدی باندری» در مرزن‌آباد چالوس، اظهار داشت: فقدان از دست دادن پدران معظم شهدا برای نظام و انقلاب و برای مردم ما بسیار سنگین است چرا که پدران شهدا با حضورشان آن نگاه معنوی و هدایت‌گری که برای جامعه اسلامی دارند و تأثیرگذاری فرمایشات آنها که دارای ظرفیت بسیاری از حل معضلات و مشکلات جامعه ایثارگر مردم را بر عهده دارند و همان‌طوری که در اشاعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارند قطعاً این غم، غم بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: پدر شهیدی که دو فرزند برومند و عزیزشان را در راه خدا کشته شدند و این مسئولیت سنگینی برای همه ما که در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری و مردم عزیز باید نقش داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: منازل پدران شهدا مملو از نور ایمان و فضائلی است که نه تنها این برای مجموعه خانواده‌شان بلکه برای محیط پیرامونی خودشان و جامعه ما اثرگذار هستند.

وی بیان داشت: فقدان این عزیزان باعث می‌شود ما از این گنجینه اسرار خوبی‌ها محروم شویم و قطعاً ما باید برای حفظ این دستاوردهایی که شهدای عزیز برای انقلاب شکوهمند اسلامی رقم زدند باید خودمان را متعهد و مقید بدانیم در پیروی و حمایت‌های مادی و معنوی از این عزیزان چرا که امنیت‌بخشی و ایمن‌بخشی در مقابل همه سیاه‌نمایی‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند، حضور پدران و مادران شهدا و شهدای عزیز برای ما بسیار ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه