English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس اصفهان برای بازی حساس سپاهان و پرسپولیس

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مسابقه حساس بین تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی خبر داد.

تمهیدات پلیس اصفهان برای بازی حساس سپاهان و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: با توجه اینکه بعد از ظهر فردا بازی حساس بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران پرشور هر دو تیم برگزار می شود به همین منظور تمام تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی برای این بازی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فردا از تمام ظرفیت ها و توان موجود برای تامین نظم و امنیت مطلوب این بازی استفاده خواهد شد افزود: طرح تامین این مسابقه در ۳ محور قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقه اجرا می شود.

سردار هاشمی فر خاطر نشان کرد: انشاء الله با تلاش همکاران خودم در مجموعه انتظامی استان اصفهان امیدواریم در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب این بازی اقدامات لازم انجام یافته و فردا شاهد یک پویایی و نشاط جمعی در بین مردم به ویژه جوانان عزیز باشیم.

این مقام انتظامی عنوان داشت: انتظار ما از تماشاگران و مجموعه اعضای دو تیم همراهی و همکاری با پلیس از ابتدا تا پایان مسابقه است و انشاء الله این همکاری و تعامل به گونه ای باشد که آن نشاط و امنیت و سلامت را در بستر این مسابقه شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تمهیدات اندیشیده شده تا اتفاقات بازی های قبل این دو تیم تکرار نشود گفت: قطعاً با فرهنگسازی خوبی که ایجاد شده و تلاش هایی که هر دو تیم انجام دادند در کنار اقدامات انتظامی و تدابیری که شورای تامین داشتند و با این همدلی و همراهی ایجاد شده شاهد اتفاقات ناشایست که در بازی های قبل این دو تیم رخ داد نخواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه