English

شهردار هچیرود:

مازندران در حوزه گردشگری رتبه اول را دارد

شهردار هچیرود اظهار داشت: بحث گردشگری از حالت سنتی خارج شده ما باید از ظرفیت فضای مجازی و نرم‌افزارهای مدرن برای معرفی نقاط گردشگری استفاده کنیم.

مازندران در حوزه گردشگری رتبه اول را دارد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر ردایی شهردار هچیرود در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری اظهار داشت: ایده نوینی را به ما پیشنهاد دادند که در برگیرنده مستند گردشگری است که می‌تواند مسافر و گردشگر را به صورت مجازی با جاذبه‌های هچیرود آشنا کند.

وی ادامه داد: این مستند با فیلمبرداری 360 درجه که صورت گرفته گردشگران را با زوایای مناطق گردشگری هچیرود آشنا می‌کند همچنین بخش‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری را معرفی می‌کند، برنامه عملیاتی ما این است که ایستگاه‌ها در سطح شهر معرفی شود.

شهردار هچیرود درباره ظرفیت‌های مازندران گفت: اگر ظرفیت‌های همه ایران را جمع کنید اندازه مازندران نمی‌شود چون به لحاظ طبیعی دارای جنگل، ساحل و دریا است و از امکانات و رفاهیات و هتل‌ها هم برخوردار است، برای همین در زمینه گردشگری رتبه اول را دارد؛ آمار همه ساله نشان می دهد که بالاترین گردشگر را مازندران دارد و غرب آن منطقه هچیرود، هتل قو، چالوس است که اصلا نیاز به تبلیغات ندارد.

وی عنوان داشت: حتی از قدیم گردشگرانی که به مازندران و هچیرود می‌آمدند باز هم می‌آیند. مردم مهمان‌نوازی که ما داریم همه ساله پذیرای مسافران و گردشگران هستند و امکانات خوبی هم ایجاد شده که البته جا برای کار دارد و ما داریم به سمتی می‌رویم که بتوانیم ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه