English

پیام تسلیت مراجع و علمای قم در پی درگذشت همسر آیت‌الله سبحانی

مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای درگذشت همسر مکرمه آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مراجع و علمای قم در پی درگذشت همسر آیت‌الله سبحانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیام تسلیتی به همین مناسبت آورده است: درگذشت همسر مکرمه حضرت مستطاب‌عالی را به جنابعالی و همه وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال دوام صحت و طول عمر برای شما و رحمت و مغفرت برای آن مرحومه مسئلت می‌نمایم.

تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه به آیت الله العظمی سبحانی

در پیام تسلیت آیت الله اعرافی آمده: در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت بانوی صالحه متعلقه مکرمه تان را دریافت نمودم؛ بدینوسیله ضمن ابراز همدردی و آرزوی صحت و سلامت برای آنجناب، فقدان آن بانوی مومنه را به جنابعالی و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده، روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان صبر نیکو توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

تسلیت تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)

آیت‌الله سید محمد سعیدی چنین نوشته است: خبر درگذشت همسر و همراه حضرتعالی در طول سالیان متمادی مجاهدت و تلاش علمی و اجتماعی و سیاسی، واصل گردید؛خداوند ایشان را قطعا نقش بی بدیلی در حفظ آرامش فضای خانواده و ایجاد زمینه موفقیت های مختلف جنابعالی داشتند را غریق رحمت الهی کند

آیت الله سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در پیامی آورده است: درگذشت همسر مکرّم آن‌جناب را به حضرتعالی و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان از خداوند متعال مسألت مینمایم.

رییس جامعه مدرسین درگذشت همسر آیت الله سبحانی را تسلیت گفت

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در این پیام آورده است: درگذشت بانوی مؤمنه، همسر مکرّمه حضرت مستطاب عالی را به شما و آن بیت معظم، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، دوام صحّت و عافیت جنابعالی و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحومه مسألت می‌نمایم.

تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به آیت‌الله سبحانی

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز در پیامی بیان کرده است: رگذشت بانوی مؤمنه و مکرمتان را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و ضمن همدردی و آرزوی صحت و سلامت جنابعالی، از خداوند متعال برای آن بانوی صالحه مغفرت و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا سلام الله علیها و برای بستگان محترم صبر و اجر فراوان مسئلت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری؛ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی آورده است:خداوند کریم و رحیم آن بانوی مومنه سفر کرده را غریق دریای رحمت واسعه خویش و با صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) محشور گرداند، و وجود مبارک و پربرکت حضرتعالی را سلامت و پایدار بدارد و به همه بستگان و بازماندگان عزیز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

بانوی مؤمنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) متعلقه آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید روز گذشته 30 دی ماه سالجاری دارفانی را وداع گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه