English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده:

باید برنامه‌ریزی و توجه بیشتری در بخش ورزش شود

امام جمعه بندرعباس گفت: هرمزگان ظرفیت بسیاری در بخش ورزش دارد البته باید برنامه ریزی و توجه بیشتری شود.

باید برنامه‌ریزی و توجه بیشتری در بخش ورزش شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه تجسم عملی قرآن کریم در وجود حضرت محمد (ص) است که امروزه هم می‌توان با تمسک به قرآن بر دشمنان پیروز شد گفت: می‌توان با تمسک و توسل به حضرت محمد و اهل بیت جامعه‌ای سالم، اسلامی و دینی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام منشا وحدت و یکپارچگی امت هستند افزود: پاسخگویی به شبهات و حل آن، ترویج فتوا‌های علمای شیعه و اهل تسنن، راه‌اندازی کرسی‌های گفتگوی علمی و ترویج عقلانیت وحدت را در جامعه تقویت خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: باید منشور وحدت بین کشور‌های اسلامی بر اساس قرآن کریم طراحی، تدوین و تلاش شود بازار مشترک بین کشور‌های اسلامی به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس وحدت کشور‌های اسلامی برکات زیادی دارد افزود: ایجاد گردشگری اسلامی هم به افزایش و تقویت وحدت کمک می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در ادامه با بیان اینکه اغتشاشات در کشور با منشا نظام استکباری و طراحی موساد و آمریکا و همکاری کشور‌های اروپایی شکل گرفت و افزود: احزاب مختلف از جمله تجزیه طلبان، سلطنت طلبان و مجاهدین خلق نیز در یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده این اغتشاشات را ایجاد کردند.

وی گفت: دشمنان هم می‌دانند نمی‌توانند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که ریشه عمیقی دارد کاری انجام دهند و فقط به دنبال آسیب زدن هستند.

امام جمعه بندرعباس افزود: صداوسیما هم در حال پخش برنامه‌هایی در جهت آگاهی بخشی و شناخت منشا این اغتشاشات است.

وی با بیان اینکه تاکنون در جهت تبیین نسل جوان کوتاهی کردیم افزود: آموزش و پرورش، مراکز دانشگاهی و روحانیت باید بیش از گذشته به نسل جوان توجه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به روز عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جهاد تبیین امروز مهمترین وظیفه و ماموریت این نهاد است.

وی در ادامه با اشاره به هفته تربیت بدنی افزود: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی بسیار مهم است.

امام جمعه بندرعباس افزود: هرمزگان ظرفیت بسیاری در بخش ورزش دارد که تاکنون هم ورزشکاران این استان در بخش ملی و بین المللی خوش درخشیدند البته باید برنامه ریزی و توجه بیشتری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه