English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

دستبند پلیس بر دستان عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مسموم در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش پلیس امنیت عمومی استان عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم که در ایام ماه رمضان موجب فوت 13نفر شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

دستبند پلیس بر دستان عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مسموم در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر عنوان کرد: در پی مسمومیت تعداد 75نفر و فوت 13نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در ایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با شبانه روزی و کار اطلاعاتی نهایت عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام «رضا-ز» را در بندرعباس شناسایی کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، روز گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰۳ لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که برادر این متهم بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می برد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز با همکاری برادر خود، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه