English

عبدالحمید حمزه پور؛

پروژه تامین آب میناب از تصفیه خانه سدسرنی نیمه تیرماه به پایان می‌رسد

مدیرعامل آبفا هرمزگان در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب میناب از تلاش این شرکت برای بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی تا نیمه تیرماه خبر داد.

پروژه تامین آب میناب از تصفیه خانه سدسرنی نیمه تیرماه به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفا هرمزگان در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب میناب که مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب حضور داشت با اشاره به پروژه خط انتقال آب از تصفیه خانه سد سرنى به شهر میناب افزود: بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر اینکه مردم میناب به خواسته دیرینه شان در استفاده از آب سطحی دست خواهند یافت، باعث پایداری آب این شهر خواهد شد.

به گفته وی، در اجرای طرح بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی اقداماتی از جمله تجهیز ایستگاه پمپاژ ، احداث خط انتقال با لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلیمتر، به طول چهار کیلومتر و همچنین احداث دو باب مخزن ذخیره به حجم ۱۰ هزار مترمکعب اجرا شده است.

حمزه پور، اعتبار هزینه شده برای عملیات اجرایى این پروژه ها را بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره بردارى از این پروژه وضعیت تأمین کیفى و کمى آب شرب شهر میناب و تعدادى از روستاهاى پیرامونی و حاشیه این شهر به طور قابل توجهى ارتقا و در پایدارى آب مورد نیاز نیز تاثیر زیادى خواهد داشت.

مدیرعامل آبفا هرمزگان همچنین از وضعیت توزیع آب در روستاهاى بخش مرکزى میناب نیز بازدید کرد.

فرماندار ویژه میناب نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت از سرعت بالا و پیشرفیت فیزیکى طرح تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی ابراز امیدوارى کرد و عنوان کرد: با بهره بردارى از این پروژه مهم مشکل دیرینه کمبود آب میناب مرتفع و باعث ایجاد رضایت مردم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه