English

شهردار نجف آباد اعلام کرد:

جریان خدمت در پروژه مشارکتی تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو

شهردار نجف آباد گفت: تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو با مشارکت شهرداری نجف آباد و وزارت راه و شهرسازی با مساحت ۱۵۵ هزار مترمربع با ۱۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

جریان خدمت در پروژه مشارکتی تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبد الرسول امامی بیان داشت: هدف از ایجاد تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو حذف نقطه حادثه‌خیز کشوری و تفکیک ترافیک سنگین و سبک محورهای شمالی و مبادی ورودی شهر می باشد.

 وی افزود: قبل از اجرای پروژه به دلیل موقعیت قرار گیری این نقطه در کانال عبور ترانزیت کشوری و تداخل آن با ورودی دانشگاه آزاد اسلامی و ورودی شهر نجف آباد یکی از حادثه خیز ترین نقاط کشوری بوده است که با اجرای طرح تقاطع غیر همسطح ترافیک عبوری و سنگین از ترافیک ورودی و سبک جدا می گردد.

این مقام مسئول ادامه داد با اجرای این طرح ترانزیت بزرگراه شمال غرب کشور از طریق پل غیر همسطح و به صورت زیر گذر از ترافیک ورودی دانشگاه آزاد و ورودی شهر نجف آباد جدا می شود.

شهردار نجف آباد گفت: آمار تردد و حجم ترافیک روزانه قبل از اجرای این طرح ترافیکی حدود ۳۶ هزار خودرو معادل سواری در این نقطه ثبت گردیده است که کل این ۳۶ هزار تردد به صورت هم سطح انجام می شده است که با اجرای این طرح این حجم به دو قسمت تقسیم می گردد.

امامی افزود: این پروژه مشارکتی است و سهم شهرداری نجف آباد آزادسازی و جابجایی تاسیسات در مسیر است که از نظر ریالی حدود ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: دستور کار وزارت راه خاکبرداری، اجرای پلهای غیر همسطح، بتن ریزی، آسفالت و نصب علائم راهنمایی و رانندگی می باشد.

عبدالرسول امامی در خصوص مشخصات فنی پروژه توضیح داد: عرض مسیر سواره رو تقاطع غیر همسطح هر طرف ۱۴ متر، طول رمپ ورودی و خروجی هر کدام حدود ۳۰۰ متر و میدان همسطح به شعاع حدود ۶۰ متر می باشد.

شهردار نجف آباد در پایان گفت: آزاد سازی و جابجایی تاسیسات توسط شهرداری نجف آباد انجام شده است و پروژه در حال شمع کوبی، بتن ریزی و اجرای خاکبرداری می باشد.

شهرداری نجف آباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه