English

بازدید معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از منطقه تبلیغی اردستان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به همراه رؤسای ادارات این معاونت با حضور در منطقه تبلیغی اردستان از نزدیک با مبلغان اعزامی به این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از منطقه تبلیغی اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: در ابتدای این سفر، نشست صمیمی با فعالان فرهنگی و تبلیغی منطقه اردستان به منظور همفکری و تعامل هرچه بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ و دین در منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار افزود: در این جلسه که با حضور امام جمعه، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و نماینده سپاه و بسیج منطقه برگزار شد، شیوه های ترغیب طلاب و دانش آموخته های حوزهای حوزه علمیه خواهرن و برادران برای پیوستن به  جرگه تبلیغ و همچنین هدفمندی تبلیغ به سوی تبلیغ تخصصی همراه با آموزش های لازم و به کارگیری آنها در حوزه های خانواده، کودک و نوجوان، اعتقادات، احکام، مباحث سیاسی و... در منطقه اردستان به بحث و ارائه نظر و بیان ظرفیت های موجود پرداخته شد.

وی عنوان داشت: بعد از این جلسه در قالب چهار تیم از فعالیت های تبلیغی مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناطق مختلف ادرستان بازدید و با همه مبلغان مستقر نشست صمیمی برای دریافت نظرات و پیشنهاد آنها برگزار شد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در پایان این سفر، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با حضور در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها ادرستان در جمع طلاب خواهر این مدرسه مباحثی به منظور ایجاد شوق و انگیزه تبلیغی و ادای رسالت حوزوی بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه