English

سرعت باد در جزایر غربی هرمزگان به ۶۵ کیلومتر بر ساعت می رسد

اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرده است سرعت وزش باد در سواحل و جزایر غربی استان، گاهی به بیش از 65 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج، گاهی به بیش از 2/5 متر خواهد رسید.

سرعت باد در جزایر غربی هرمزگان به 65 کیلومتر بر ساعت می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، بنابراعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز جمعه، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با وزش باد شدید جنوب غربی- شمال غربی، مواج و طوفانی خواهد بود.
به گفته اداره کل هواشناسی، سرعت وزش باد در سواحل و جزایر غربی استان، گاهی به بیش از 65 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج، گاهی به بیش از 2/5 متر خواهد رسید.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، روز شنبه ضمن کاهش نسبی سرعت وزش باد در تنگه هرمز، در سایر نقاط، وزش باد شدید و مواج بودن دریا تداوم خواهد داشت.
گفتنی است که در صبح یکشنبه، به تدریج از سرعت وزش باد در دریای عمان و خلیج فارس نیز کاسته خواهد شد و در برخی از مناطق ساحلی و جزایر استان، وقوع گرد وخاک و کاهش موقت دید افقی دور از انتظار نیست.
اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: طی امروز کاهش 1 تا 2 درجه ای دما در طول روز مورد انتظار است، اما از روز یکشنبه هفته آینده مجددا  افزایش 2 تا 5 درجه ای دما در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
باتوجه به صدور هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، از هرگونه فعالیت شناورهای دریایی سبک اجتناب شود و تمهیدات لازم در بنادر استان، به ویژه بنادر غربی، جهت تردد ایمن دریایی و پیش گیری از وقوع خسارات احتمالی صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه