English

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:

تجلیل از ۴۳ مبلغ خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از تجلیل 43 مبلغ خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر و چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

تجلیل از 43 مبلغ خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در همایش تجلیل از مبلغان خواهر گفت: به مناسبت ایام دهه فجر و چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران از 43 مبلغ خواهر که در 10 سال گذشته فعالیت تبلیغی چشمگیری به خصوص در ایام و محدودیت های کرونایی داشته اند تجلیل شد.

وی  اظهار داشت: با توجه به اینکه الگوی شما حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است، شما هم مادرانه تبلیغ کنید.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه مادرانه تبلیغ کردن یعنی دلسوزانه تبلیغ کردن، گفت: همه مخاطبان ما به عنوان جامعه هدف و که ما نسبت به آنها وظیفه داریم، مانند فرزندان ما هستند و مادرانه تبلیغ کردن، با تمام وجود و ایثار آن چیزی است که ما الآن به آن احتیاج داریم.

در ادامه این همایش معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: در سال های گذشته، بیشترین نگاه و توجه به مبلغان برادر بود و امسال به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها این ایده مطرح شد که برای اوّلین بار در استان اصفهان تجلیلی از مبلغان خواهر در عرصه تبلیغ انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام افزود: به همین منظور مبلغان خواهری که در 10 سال گذشته بیشترین فعالیت تبلیغی را در سامانه سمتا ثبت کرده بودند انتخاب شدند و مطمئناً  طلاب خواهری هستند که از نظر تخصص و تبلیغ فعالیت ویژه ای دارند ولی به دلیل نبود رصد کافی نتوانستیم آنها را شناسایی کنیم و إن شاء الله برای شناسایی تمام آنها برنامه ویژه ای طرح ریزی شده است.

وی با بیان این که اعتقاد داریم هر طلبه یک رسانه است، تصریح کرد: برای حیات یک رسانه نیاز است که دانش افزایی صورت گیرد، به همین منظور رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به سمت تخصصی شدن در حوزه تبلیغ  است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان تأکید کرد: إن شاء الله در آینده نزدیک تخصص هر یک از طلاب و مبلغان بر اساس تجربه و دانشی که دارند در یک حوزه یا چند حوزه کدگذاری و بر اساس آن اعزام های مناسبتی و دیگر برنامه ها انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه