English

حجت الاسلام اهتمام خبر داد:

تشکیل دبیرخانه دائمی چهره ماندگار تبلیغی در اصفهان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از تشکیل دبیرخانه دائمی چهره ماندگار تبلیغی در اصفهان خبر داد.

تشکیل دبیرخانه دائمی چهره ماندگار تبلیغی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام گفت: در راستای طرح موفق معرفی چهره های شاخص و ماندگار تبلیغی اصفهان در سال های گذشته، دبیرخانه دائمی آن با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تشکیل شد.

وی بیان داشت: تکریم و بزرگداشت چهره های ماندگار تبلیغ اصفهان در جهت معرفی و در ادامه الگوگیری مبلغان و طلاب در راستای تبلیغ معارف دینی هدف گذاری شده است.

این مقام مسئول افزود: به همین منظور دبیرخانه چهره های شاخص و ماندگار تبلیغی به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با مشارکت نهادهای حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل و اولین جلسه آن با حضور رؤسای این نهادها برگزار شد.

حجت الاسلام اهتمام افزود: آئین نامه این طرح در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تدوین و در اولین جلسه دبیرخانه چهره های شاخص و ماندگار تبلیغی، درباره ضوابط، شرایط و اهداف آن بحث و گفت و گو شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: در سال های گذشته از آیت الله العظمی شیخ حسین مظاهری، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان، مرحوم آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی و مرحوم آیت الله مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغ در اصفهان تجلیل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه