English

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان خبر داد:

برگزاری رویداد ملی ایده های "استارت آپی محصولات قرآنی"

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان از برگزاری رویداد ملی ایده های "استارت آپی محصولات قرآنی" خبر داد.

برگزاری رویداد ملی ایده های "استارت آپی محصولات قرآنی"

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی گفت: رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت شناسی کاریزمَن۷  با موضوع ایده های استارت آپی محصولات قرآنی ویژه عموم علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این رویداد، ایده پرداز می تواند قبل از ثبت ایده برای مشاوره با داورها ارتباط بگیرد و ایده را تکمیل و سپس ثبت نهایی کند.

این مقام مسئول با بیان این که این رویداد صرفاً ایده پردازی نیست و در آن ایده ورزی اتفاق می افتد،گفت: ایده ورزی به این صورت است که تا چند مرحله امکان استفاده از مشاوره داورهای رویداد وجود دارد و در ادامه یک جلسه تمرین و تجربه قبل از داوری نهایی برگزار خواهد شد.

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان افزود: در جلسه تمرین و تجربه، ایده هایی که کامل تر هستند ارائه خواهد شد و همه شرکت کنندگان با حضور در جلسه با ایده ها آشنا شده و داوران مجدد نقاط قوت و ضعف ایده ها را یادآور می شوند و راه حل و رفع مشکلات ایده ها را پیشنهاد می دهند و این جلسه تمرین و تجربه که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد باعث می شود که سایر شرکت کنندگان با نواقص احتمالی ایده خودشان آشنا و فرصت بهتری برای تکمیل آن در اختیار داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی هدف اولیه از این رویداد را همفکری فعالان قرآنی کشور برای پیدا کردن راه هایی برای چالش های توسعه فرهنگ قرآن کریم عنوان کرد و گفت: با مشاوره صاحب نظران این حوزه سعی داریم با کمک همدیگر یک قدم برای بهتر شدن وضعیت تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه