English

به همت دفترتبلیغات اسلامی اصفهان صورت گرفت؛

برگزاری شب شعر "آینه در آینه در آینه"

شب شعر «آینه در آینه در آینه» توسط اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور شاعران مطرح کشوری برگزار شد.

برگزاری شب شعر "آینه در آینه در آینه"

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، از سلسله برنامه های پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق)، شب شعر «آینه در آینه در آینه » توسط اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور شاعران مطرح کشوری برگزار شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: وقتی در جمع شعرا حضور پیدا می کنیم، آن شور و حرارتی که در احساس شما وجود دارد، باعث می شود که طبع شعر هر شخصی گل کند و بخواهد شعر بگوید.

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان افزود: امیدوارم با حضور در جمع شما محتشم ها و مقبل ها، مرا هم میهمان ثواب جرعه شعری بکنید و با این امید در جمع شعرخوانی شما حضور پیدا کردم.

وی اذعان داشت: در جلسه اخیری که مدیران دفتر تبلیغات اسلامی در محضر مقام معظم رهبری حضور داشتیم، ایشان تأکید بسیار زیادی  داشتند که دفتر تبلیغات اسلامی باید مرجع ارتباط حوزه ها با مراجع خاص مثل شعرا، ادبا و هنرمندان باشد و إن شاء الله که بتوانیم این وظیفه ای که ایشان بر عهده دفتر تبلیغات اسلامی گذاشتند را اطاعت کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل جایگاهی که اصفهان در بین هنرمندان دارد، پنجره بسیار مناسبی است که معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ظرفیت شعبه اصفهان  برای ارتباط با هنرمندان استفاده کند.

در بخش دیگری از این جلسه، حجت الاسلام سید محمد مهدی شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه(اشراق) اظهار داشت: شب شعر «آینه در آینه در آینه» از سلسله برنامه های این جشنواره با موضوعات «رحلت نبی مکرم اسلام(ص)»، «شهادت امام حسن مجتبی(ع)» و «شهادت امام رضا(ع)» برگزار شده است.

وی ادامه داد: پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق که توسط اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود، طی سال جاری در بخش های مختلفی همچون شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و غیره برگزار می شود و کتاب و نوحه دو بخش جدید جشنواره امسال است.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه (اشراق) در پایان گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی SHEAR.ESHRAGH.IR مراجعه نمایند.

شب شعر «آینه در آینه در آینه»  با شعرخوانی عباس شاه زیدی، سید مهدی موسوی، محسن ناصحی، غلامرضا فتحی، سید علی نقیب، میلاد حبیبی، داوود رحیمی، علی مویدی، عباس همتی و راضیه مظفری به شعرخوانی پرداختند و محمد علی کاروان نیز اجرای برنامه را به عهده داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی