English

اطلاعیه ستاد مدیریت پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم باتوجه به قرمز شدن وضعیت قم

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با توجه به قرمز شدن وضعیت قم اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه ستاد مدیریت پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم باتوجه به قرمز شدن وضعیت قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم به شرح زیر است:

با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مبنی بر قرمز شدن وضعیت استان قم از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا و افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها از مردم متدین و انقلابی استان قم تقاضا دارد برای کنترل بیماری و کاهش بیماری‌ها و کمک به پرسنل خدوم و خستگی ناپذیر بیمارستا‌ن‌ها و مرکز بهداشت و اعضای ستاد به موارد ذیل توجه کنند.

1-تا حد امکان در خانه بمانند.در صورت ضرورت برای حضور در جامعه از ماسک استفاده نموده و فاصله گذاری اجتماعی حداقل 1.5 متر را رعایت نمایند.

2-از صاحبان تمام مشاغل و اصناف تقاضا دارد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداکثر کوشش را به‌عمل آورند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در محل کسب و کار خود جدی بگیرند تا مجبور به تعطیلی آنها نشویم .

3-با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خدمت تمام دلدادگان علوی و سادات بزرگوار تقاضا دارد برای حفظ سلامتی آحاد جامعه از مراسم دید و بازدید در روز عید غدیر خم پرهیز کرده و با استفاده از شبکه‌های مجازی و غیرحضوری این عید بزرگ را جشن گرفته و سنت حسنه را به‌صورت مجازی بجایی آورند.

4-از شرکت در مراسم عروسی، عزاداری، ترحیم و تشیع جنازه پرهیز کرده و در صورت لزوم بگونه‌ای برنامه ریزی کنند که در شرایط وضعیت قرمز تعداد افراد شرکت کننده بیشتر از ده نفر نبوده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

5-در این شرایط حساس بار دیگر از هم استانی‌های ولایت مدار و عزیز تقاضا دارد همچون دوره قبل که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعداد بستری‌ها کاهش یافت و حتی استان در مرز وضعیت سفید قرار گرفت تمام تلاش و کوشش خود را بکار گیرند تا در این مرحله نیز بتوانیم همچون موج اول بیماری را کنترل و تعداد مبتلایان را کاهش دهیم.

6-مدیران و کارکنان ادارات موظفند پروتکل‌های بهداشتی را صددرصد رعایت کرده و بگونه‌ای برنامه ریزی کنند که ارباب رجوع تا حد ممکن برای انجام کارهای اداری به ادارات مراجعه نکرده و از طریق تلفن و یا بستر شبکه دولت اقدام کنند. در صورت لزوم به مراجعه تلاش کنند چه سریعتر نسبت به پاسخگویی اقدام کرده تا معطلی و حضور اربابان رجوع به حداقل برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه