English

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال؛

سالروز آزادی خرمشهر در شهرستان خلخال گرامی داشته شد

سوم خرداد ماه سالروزعملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در شهرستان خلخال گرامی داشته شد.

سالروز آزادی خرمشهر در شهرستان خلخال گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در سخنانی با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز به برکت جان فشانی‌های رزمندگان و شهدای حاضر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس نام ایران اسلامی در جهان می‌درخشد.

حجت الاسلام فیاضی تمجید از عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از عملیات‌های بسیارموفق و تاریخ ساز کشورمان یاد کرد که به برکت پیروزی رزمندگان در این عملیات و آزادسازی خرمشهر زمینه رهاسازی سطح وسیعی از خاک کشورمان از دست دشمن فراهم شد.

وی با گرامی‌داشت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت درسانحه هوایی بالگرد افزود: حضور بسیاری از سران کشورهای بزرگ در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران نشانگر نقش و جایگاه ایران اسلامی در سطح جهانی است.

حجت الاسلام تمجید اضافه کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در طول ۳ سال خدمت خود در کسوت ریاست جمهوری به صورت خستگی ناپذیر و بدون استراحت خدمات شایانی برای ترمیم زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور به جامعه ایران اسلامی ارائه کرد.

به همین مناسبت و در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه فرماندار جمعی ازمسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، مزارشهدای خلخال و همچنین مزار شهدای گمنام میهمان این شهرستان غباروبی، گلباران و عطرافشانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه