English

آزمون استخدامی برای جذب معلولین در ۴۹ دستگاه اجرایی برگزار شد + فیلم

معاون رئیس جمهور گفت: با آزمون استخدامی معلولین برای ۴۹ دستگاه در قالب ۹۱ رشته شغلی جذب خواهیم داشت، همه این افراد درست است که در یک حوزه محدودیت داشته اند اما در حوزه های دیگر توانمند هستند.

آزمون استخدامی برای جذب معلولین در ۴۹ دستگاه اجرایی برگزار شد + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت که امروز برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اتفاقات بسیار شیرین که در نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم  که با تاکیدات رئیس جمهور شهید مبنی بر حفظ کرامت معلولین انجام شد، این آزمون استخدامی است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۳۳۶ نفر از معلولین را در سطح کشور استخدام خواهیم داشت، افزود: نزدیک به ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر امروز در آزمون شرکت کردند.

لطیفی با عنوان اینکه ۹سال است که از ۳درصد ظرفیت جذب معلولینی  استفاده نشد است، بیان کرد: بیش از ۵ هزار ظرفیت داشتیم که تنها هزارو ۸۰۰ نفر از این ظرفیت  در سال های قبل استفاده شده بود.

 

 بیشتر بخوانید:

تغییری در آزمون‌های استخدامی بوجود نمی‌آید

 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، عنوان کرد: تصمیمی در دولت گرفته شد در کارگروهی با حضور معاون اول رئیس جمهور  که در آن دوره برگزار گردید که بصورت تجمیعی همه این افراد برایشان شرایطی به وجود بیاید که بتوانند در آزمون شرکت کنند.

 وی گفت: سازمان بهزیستی کمک کرد نقطه محل معلولین را برای ما مشخص کرد، از دستگاه های اجرایی درخواست شد نیازهایشان را متناسب با شرایط این افراد مشخص کنند.

 

لطیفی تصریح کرد: برای ۴۹ دستگاه در قالب ۹۱ رشته شغلی جذب خواهیم داشت، همه این افراد درست است که  در یک حوزه محدودیت داشته اند اما در حوزه های  دیگر توانمند هستند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در آموزش و پرورش بیشترین جذب ما خواهد بود، عنوان کرد: قریب به ۳ هزار نفر  در جایگاه شغلی معلمی خصوصا در مدارس استثنایی که تجربه موفقی بوده  استخدام خواهند شد.

وی افزود: در برخی موارد در مدارس عادی نیز از این افراد استفاده شده است چرا که برای دانش آموزان ما انگیزه بخش است، حضور این افراد با معلولیت هایی که دارا هستند میتواند نقش فعالی را در جامعه ایفا کنند، 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: قریب به هزار و و ۷۷۰ نفر امروز فقط منشی داریم ، کسانی که به داوطلبان کمک می کنند که بتوانند آزمون دهند که این موضوع نیز رکورد جهانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه