English

رئیس شورای شهر تهران:

نباید پروژه ها معطل برنامه های افتتاحیه بمانند

رئیس شورای شهر تهران گفت: نباید پروژه ها معطل برنامه های افتتاحیه بمانند، افتتاح زمانی رخ می دهد که پروژه تکمیل و به بهره برداری مردم برسد.

نباید پروژه ها معطل برنامه های افتتاحیه بمانند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهدی چمران در صد و بیست و دومین پویش امید و افتخار و آیین بهره برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید نواب - شهید تندگویان، اظهارداشت: با افتتاح هر پروژه بسیار خوشحال می شویم‌چرا که پروژه دیگر آغاز بکار کرده و خدمتی دیگر برای مردم شهر تهران است.

وی افزود: همه همت ما این است که بتوانیم کارها و پروژه ها را در زمان کوتاه   به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه پروژه ها نباید منتظر  افتتاح رسمی و تشریفاتی بمانند افزود: افتتاح یعنی کار تمام شده و مورد بهره برداری مردم قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با عنوان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز در تهران ۱۶ و نیم متر است، گفت: بدنبال اضافه کردن به   فضای سبز تهران هستیم و هیچ مسئول و یا پیمانکاری در شهر تهران بدنبال تخریب این فضا نیست.

چمران با اشاره به افزایش فضای سبز در قم علیرغم کمبود آبی که در این استان وجود دارد، عنوان کرد: امیدوارم در تهران نیز در تهران نیز بتوانیم با کمترین مصرف آب از فضاهای بیشتر سبز بهره برداری کنیم.

هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در این آیین اظهارداشت: قطار خدمت مدیریت شهری شتاب گرفته و مسیر برگشت نا پذیراست  و نمی تواند کند شود.

وی افزود: ریل گذاری خوبی  در حوزه مدیریت عمرانی صورت گرفته که با سرعت قابل قبول  ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بیان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن در پروژه های عمرانی روبرو هستیم بحث معارضین است.

حق بین در خصوص  افتتاح مسیر دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت، عنوان کرد: این افتتاح  سبب کاهش ترافیک در این قسمت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این معاونت تنها در حوزه بزرگراه و آزادراه فعالیت ندارد، خاطرنشان کرد:  در سایر  دیگر مسائل عمرانی شهر کارهای خوبی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به پروژه خانه شهر و  پارکینگ‌های متعددی اشاره کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: کار گسترده‌ای در این حوزه  تعریف شده که امیدواریم طبق زمان تعیین شده انجام شود  و خدمات بیشتری را بتوانیم به مردم  ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه