English

فاز نخست آزادراه شوشتری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست آزادراه شوشتری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و کل پروژه سال آینده اتمام می‌شود.

فاز نخست آزادراه شوشتری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شهید شوشتری، اظهار کرد: در بخش نخست این پروژه در حوزه رفع معارضین کارهای خوبی صورت گرفت و در کنار آن با افزایش ۳ برابری ماشین‌آلات ظرفیت خوبی‌ ایجاد شد.

وی افزود: با کارهای صورت‌گرفته طبق زمانبندی برنامه‌ریزی شده، تا پایان سال فاز  اول این پروژه  به بزرگراه بسیج متصل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بیان کرد: سه گزینه پیشنهادی به محیط زیست ارائه‌شده، باتوجه به اینکه در پاسخ‌دهی بسیار تاخیر داشتند، امیدواریم زودتر پاسخ داده شود تا بتوانیم هر چه زودتر پروژه را پیش ببریم.

حق‌بین  با بیان اینکه تا یک‌سال آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: زیرگذر‌های نظامی، زیرگذر کلهر و... از جمله تغییراتی بود که باید در پروژه اعمال می‌شد که همگی انجام شد.

وی با بیان اینکه اکنون این پروژه در همه حوزه‌ها فعال است، تصریح کرد: در این پروژه یک سال منتظر فصل مناسب برای جابه‌جایی درختان بودیم که با انجام آن، کار پروژه شدت گرفت.

 

ارتباطات شهردار سبب پیشرفت در پروژه های تهران شد

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شهید شوشتری، اظهارداست: طبق بازدیدهای دوره ای که از  پروژه های عمرانی تهران داشتیم‌ شاهد این هستیم که  در این دوره اتفاق خوبی در روند اجرایی پروژه ها رخ داده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده پروژه های ناقصی که سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد کامل و به بهره برداری برسانیم، افزود:  آزادراه شوشتری، بروجردی که پروژه معابر اصلی و زنجیره رینگ کمربندی بوده، سالها بر زمین مانده و سبب بهبود ترافیک می شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در ابتدای فکر نمی کردیم با این حجم از مشکلات روبرو باشیم، خاطرنشان کرد: ۱۰درصد از مشکلات عمرانی و ۹۰ درصد معارضین تاسیساتی و ملکی است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از دلیل بهبود روند  اجرایی پروژه ها روحیه شهردار است، گفت: این پروژه سختی هایی  دارد، کارهای عمرانی کار سختی نیست ولی بحث معارضین از توان  خارج بوده و نیاز به  ارتباطات خاص دولتی داشته است.

آقا میری تصریح کرد: معمولا معابر کمربندی نباید به این میزان معارض داشته باشد، امیدواریم تا پایان سال بخش هایی از این پروژه به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه