English

جریمه پزشکانی که بیش از نرخ مصوب دریافت می‌کنند چقدر است؟

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص جریمه پزشکانی که بیش از نرخ مصوب وجه پرداخت می کنند، گفت: جریمه ها برای اولین شکایت ۱۰برابر دریافتی، برای بار دوم ۲۵ برابر و برای باز سوم ۵۰ برابر خواهد بود.

جریمه پزشکانی که بیش از نرخ مصوب دریافت می‌کنند چقدر است؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری هفته جوانی جمعیت که امروز برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین موارد در بحث جوانی جمعیت که به معاونت درمان مربوط می شود بحث درمان ناباروری  است.

وی با بیان اینکه در گذشته بحث کنترل جمعیت بود به بحث درمان ناباروری توجه نمی‌شد و شامل بیمه نیز نمی‌شد، افزود: اکنون در حوزه جوانی جمعیت گام رو به جلویی در این راستا برداشته شده است.

کریمی با اشاره به اینکه در این دولت اقدام به راه اندازی مراکز درمان ناباروری و ارائه خدمات سطح ۲  انجام شد، بیان کرد: اکنون ۸۷ مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در کشور ایجاد شده که برای نخستین بار در دولت سیزدهم انجام شده  و در حال حاضر در تمامی مراکز استان‌ها حداقل یک مرکز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های سرپایی و بستری درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

کریمی در خصوص آمار  مراجعه به مراکز ناباروری  سطح ۳ عنوان کرد:  ۱۲۶ مرکز درمان ناباروری سطح ۳ در کشور وجود دارد  که در آن  مراکز اقدامات پیشرفته مثل IVF انجام می‌گردد.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه  ۵۰ مرکز  درمان ناباروری سطح ۳ دولتی هستند، عنوان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر به این مراجعه کردند که از این تعداد ۶۸۳ هزار نفر آنها عمل آی وی اف انجام دادند که تست عمل ۳۶ هزارو ۹۶ نفر آنها مثبت شده است.

وی در خصوص جریمه پزشکانی که بیش از نرخ مصوب وجه پرداخت می کنند، بیان کرد: جریمه ها برای اولین شکایت ۱۰برابر دریافتی، برای بار دوم ۲۵ برابر و برای باز سوم ۵۰ برابر خواهد بود.

کریمی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته به راه اندازی مراکز زایمان های بدون درد اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه