English

جشن تکلیف سیاسی رای اولی های تهرانی برگزار شد

جشن تکلیف سیاسی رای اولی های تهرانی با حضور دانش آموزان و مسئولین در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی برگزار شد.

جشن تکلیف سیاسی رای اولی های تهرانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی تهرانی با حضور دانش آموزان، وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی برگزار شد.

جوهری معاون سیاسی استاندار تهران ، در این آیین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ۱۱ اسفندماه، اظهار داشت: فرآیند انتخابات در استان تهران به خوبی انجام شده و با حضور مردم شاهد حماسه دیگری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز دانش آموزان وارد عرصه جدیدی از زندگی خود شدند ، گفت: رای اولی ها می توانند با رای خود برای ساخت آینده خود و نظام مقدس اسلامی تاثیرگذار باشند.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به اینکه دشمنان دکترینی در این زمینه دارند، بیان کرد: نسل جدید باید از جایگاه، تاریخ انقلاب آگاه و به وظیفه خود برای آینده آن آگاه باشند.

جوهری خاطر نشان کرد: در دوران پیش از انقلاب پادشاهان به سادگی خاک کشور را تقدیم بیگانگان کردند، اما پس از انقلاب شاهد آن بودیم که جوانان جان خود را برای جلوگیری از تجاوز به یک وجب از خاک ایران اسلامی هدیه کردند.

وی بیان کرد: نماینده خوب در انتخاب خوب برگزیده می شود و سبب ساختن و شکوفایی آینده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رأی اولی

 

جشن تکلیف سیاسی یکی از جلوه های انحصاری ایران اسلامی است

وزیر آموزش و پرورش در این آیین اظهار داشت: ما معتقدیم که مسیر انقلاب از مدارس عبور کرده و دانش آموزان هستند که اقتدار کشور را ترسیم می کنند.

وی در خصوص پیام جشن تکلیف سیاسی، افزود: این جشن یکی از جلوه های انحصاری ایران اسلامی است، در کجای دنیا نوجوانان می توانند تصمیم بگیرند چه کسی در راس مدیریت کشور و یا قانون گذاری قرار گیرد.

صحرایی عنوان کرد: این جشن نشان می دهد که دموکراسی واقعی اینجاست و با بازی رسانه ها دنیا کلاه بزرگی بر سرش رفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در گذشته نه چندان دور شاهد این بودیم که از هر دو نفر در کشور یک نفر بی سواد بودند در حالی که اکنون نهضت سواد آموزی را در کشور شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام نیاز مردم در درون کشور تامین می شود بیان کرد: انقلاب اسلامی سبب شد ایران از یک کشور وابسته به کشوری تعیین کننده در جهان تبدیل شود.

صحرایی افزود: اقتداری که امروز ایران اسلامی دارد، مدیون و از برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه