English

آغاز طرح زمستانی پویش پرتو امید برای جذب ۶۰ میلیارد تومان حمایت مردمی

هر شهروند مسئول حداقل یک سهم، هر سهم ۵۰ هزار تومان

انجمن خیریه امید ارومیه طرح زمستانی پویش پرتو امید برای جذب مبلغ باقیمانده خرید دستگاه پرتودرمانی بیمارستان خیریه امید را کلید زد.

هر شهروند مسئول حداقل یک سهم، هر سهم 50 هزار تومان
به گزارش خبرگزاری موج

، آیین آغاز طرح زمستانی پویش پرتو امید در پخش زنده تلویزیونی از سیمای مرکز آذربایجان غربی و با حضور دکتر جواد خشابی رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه امید و دکتر سعید صمدزاده از موسسان و عضو هیئت امنای این انحمن برگزار شد. 

دکتر جواد خشابی رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه امید در این برنامه تلویزیونی گفت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) به همت خیرین مسئولیت پذیر، تاکنون برای خرید دستگاه یکصد میلیارد تومانی پرتودرمانی خود توانسته است با جذب بیش از 39 میلیارد و 900 میلیون تومان، نزدیک به 40 درصد هزینه خرید این دستگاه جدید را جذب کند و در طرح زمستانی با ارائه سهام نمادین و معنوی مهربانی در نظر دارد جذب 60 میلیارد تومان باقیمانده را با حمایت افراد نیکوکار و مسئولیت پذیر دیارمان محقق کند.

انجمن خیریه

شعار طرح زمستانی پویش پرتو امید (( هر شهروند مسئول حداقل یک سهم، هر سهم 50 هزارتومان)) است.

 در معرفی این طرح تاکید شده است که اگر 300 هزار شهروند مسئولیت پذیر و نیکوکار کشورمان تنها 200 هزارتومان یعنی معادل 4 سهم 50 هزارتومانی کمک کنند، 60 میلیارد تومان باقیمانده را در کم‌ترین زمان ممکن می‌توان تامین کرد.

در این برنامه تلویزیونی دکتر سعید صمدزاده یکی از موسسان انجمن خیریه امید و عضو هیئت امنای این انجمن نیز از اقدامات و حمایت های رایگان درمانی امید از بیماران مبتلا به سرطان شامل شیمی درمانی و رادیوتراپی رایگان، ساخت سرای امید برای اسکان و پذیرایی رایگان بیماران و همراهانشان در ارومیه گزارشی ارائه و یک برگ سهام نمادین مهربانی به مجری برنامه اولدوز شبکه آذربایجان غربی هدیه کرد

 وی گفت: مردم نیکوکار می توانند با هدیه دادن برگه های سهام مهربانی 50 هزارتومانی به نام فرزندان و زنده‌یادان خانواده، به هر تعداد که در توان دارند در حمایت از پویش پرتو امید و تامین 60 میلیارد تومان باقیمانده خرید دستگاه پرتودرمانی انجمن خیریه امید گام بردارند.

این ویژه برنامه تلویزیونی با حمایت‌های آقای حجازی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و عوامل برنامه‌ساز اولدوز و با پخش دو گزارش از حضور دکتر انوشه، نویسنده پژوهشگر و مدرس کشورمان در جمع بیماران بیمارستان خیریه امید و دعوت وی از ملت ایران برای حضور در پویش پرتو امید به همراه پخش فیلم 400 ثانیه ای معرفی طرح زمستانی پویش پرتو امید ادامه پیدا کرد و در پایان با حرکت نمادین میهمانان برنامه در رونمایی از پوستر طرح زمستانی پویش به پایان رسید.

در این برنامه شماره تلفن‌های 04433850030 و 09919250030 و سامانه پیام کوتاه 1000050030 برای پاسخگویی به سوالات مردم نیکوکار معرفی و شماره کارت 5859837013703612 نزد بانک تجارت به نام انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید برای واریز حمایت های مردمی اعلام شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه