English

مدیرعامل کانون پرورش کودکان و نوجوانان؛

مساحت کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور ۴۰ هکتار است/ ۳ هزار عنوان و ۹ میلیون جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش کودکان و نوجوانان گفت: مساحت کتابخانه های ما در سراسر کشور حدود ۴۰ هکتار با ۳ هزار عنوان و ۹میلیون جلد کتاب است.

مساحت کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور ۴۰ هکتار است/  ۳ هزار عنوان و ۹ میلیون جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، نشست خبری «تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 1402» امروز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

در این نشست از کتاب جدید «بازی، شادی، خلاقیت» با حضور مدیرعامل و معاونان تولید و فرهنگی کانون رونمایی شد.

حامد علامتی در این نشست بیان داشت: در آستانه فرا رسیدن تابستان کانون پرورشی تمامی امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی خود را برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیج کرده است.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت تنها مختص تابستان نیست، گفت: تعطیلات تابستان به جهت تعطیلی مدارس فرصت ارزشمندی برای پایه ریزی فعالیت های فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.

علامتی با ارائه آماری از مخاطبان کانون اظهار کرد: اعضا و مخاطبین مستقیم کانون حدود نیم میلیون نفر و غیر مستقیم حدود ۲ میلیون نفر است، تعداد مراکز ثابت، سیار و پستی کانون هم ۱۰۳۹ مرکز در کل کشور است.

وی ادامه داد: فعالیت های تابستانه کانون با عنوان «در مسیر قله» و با شعار «ایمان،  امید و دانایی» در سراسر کشور برگزار خواهد شد، همچنین طرح مراکز الگوی کانون برای اولین بار و بر اساس سه رویکرد تقویت مهارت فکر و اندیشه، مسائل تربیتی و سلامت ذهنی و جسمی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارتی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی خبر داد و گفت: برگزاری بیش از ۱۲ کارگاه در طول تابستان در سراسر کشور پیش بینی شده و هر کارگاه بین ۸ تا ۱۲ جلسه برگزار می شود.

وی افزود: امسال برای اولین بار در کانون خانواده ها به سبد فعالیت وارد شده اند، در امر تربیت یکی از اضلاع اصلی، خانواده است و به همین جهت برنامه هایی برای والدین با عنوان طرح خانواده آگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در تابستان امسال شاهد اجرای طرح «یاری گران زندگی » با همراهی ستاد مبارزه بارمواد مخدر و در حمایت از کودکان و نوجوانان آسیب دیده از اعتیاد خواهیم بود، این طرح در مراکز منتخب کانون اجرا می‌شود.

همچنین ارائه خدمات تابستانه کانون به ۲۵۰۰ روستا از دیگر برنامه‌های کانون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه