English

آغاز طرح برخورد با سارقان سراسر کشور به دستور سردار رادان؛

با مردم هم پیمان می‌شویم که به تمام دغدغه آنها ‌پاسخ دهیم

ظهر امروز فرمانده کل انتظامی کشور، از آغاز طرح مقابله با سارقان خبر داد.

با مردم هم پیمان می‌شویم که به تمام دغدغه آنها ‌پاسخ دهیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، طرح برخورد با سارقان در سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور و فرماندهان ارشد انتظامی آغاز شد.

سردار رادان با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته مقابله با سارقان از جمله دغدغه‌های مردم است، گفت: یکی از دغدغه‌های مردم سرقت، زورگیری و انواع دزدی‌ها است.

وی ادامه داد: مردم درخواست‌های بسیاری برای حل مشکل سرقت داشته اند و ضمن هماهنگی‌های قضائی مقرر شد به این دغدغه به سرعت پاسخ دهیم به طوری که مردم در آینده نزدیک به این باور برسند که با سرقت برخورد شده است.

رادان با بیان اینکه کار مقابله با سرقت و سارقان از چند استان امروز آغاز می‌شود گفت: پس از انجام این طرح در استان‌های مشخص به صورت کامل در تمام کشور انجام می‌شود و این کار به صورت هدفمند برای شناسایی مقرمالخران و دزدان انجام می‌شود و در این طرح مقاومت دزدان مطابق با قانون شکسته خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با مردم هم پیمان می‌شویم که به تمام دغدغه آنها به صورت شفاف، قاطع و در خور شأن پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به استان‌هایی که از امروز طرح مقابله با سارقان در آنها آغاز می‌شود گفت: از امروز این طرح در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، البرز، غرب تهران و فارس آغاز می‌شود.

رادان با بیان اینکه هماهنگی کامل با دستگاه قضائی صورت گرفته است گفت: رئیس قوه قضائیه نیز از این طرح استقبال کرده و برای سارقان تعیین مجازات صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح تا زمانی که دغدغه مردم کاهش نیابد ادامه دارد و سارقان و مالخرانی که مشوق سرقت هستند از امروز در مقرهای خود شناسایی خواهند شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس به حکم قانون به وظایف خود عمل می‌کند گفت: اگر پلیس بخواهد با پلیس مبارزه کند و به او صدمه برساند حتماً مجازات خواهد شد و با هیچ کسی در این زمینه تعارف نداریم.

رادان گفت: آنهایی که فکر می‌کنند با سرقت اموال مردم می‌توانند مالی به دست بیاورند بدانند که حتماً با آنها مقابله خواهد شد.

وی گفت: قرارگاه مقابله با سرقت از قبل آغاز به کار است و اصلاحاتی در آن ایجاد شده است و روش‌هایی را اجرایی می‌کنیم که در بستر آن سارق برای دزدی با مشکل زحمت مواجه شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در بحث ایمنی خودروها صحبت‌هایی شده است گفت: خودروسازان اقدامات خود برای ایمنی خودروها را آغاز کرده اندو البته صاحبان خودرو نیز خود باید از مال خودشان محافظت کنند و کلیپهایی از جنس هشدار و آموزش به مردم منتشر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی