English

هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه اعلام آمادگی کرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارسال نامه رسمی‌ برای کمک به مردم زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داد.

هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، پیر حسین کولیوند در خصوص کمک به مردم زلزله زده ترکیه و سوریه گفت: با توجه به بروز زلزله مهیب در دو کشور ترکیه و سوریه، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام امادگی می‌کند تا در راستای ایفای تکلیف بشردوستانه و تسکین آلام بشری، تیم‌های امدادی و درمانی خود را به مناطق زلزله زده اعزام کند.

وی در ادامه با ابراز همدری و تسلیت به مردم و هلال‌احمر ترکیه و سوریه افزود: این آمادگی به صورت رسمی و مکتوب به هلال‌احمر هر دو کشور ارسال شده است.

همچنین رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، در دو پیام جداگانه به روسای جمعیت‌های هلال‌احمر کشورهای سوریه و ترکیه جان باختن شماری از هموطنانشان در زلزله امروز رو تسلیت گفت.

در بخشی از پیام دکتر پیرحسین کولیوند خطاب به روسای جمعیت هلال احمر ترکیه و سوریه آمده است: «با غم و اندوه فراوان، از وقوع زلزله شدیدی در استان غازی‌انتپ واقع در جنوب ترکیه مطلع شدیم که متاسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم عزیز آن کشور شده است. از طرف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران هلال‌احمر ترکیه و آسیب‌دیدگان از زلزله اعلام می‌نمایم.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به آن کشور اعلام می‌نماید.  ضمن آرزوی بهترین‌ها، برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه، مایل هستیم در صورت نیاز مراتب را به این جمعیت اطلاع دهید.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه