English

سازمان هلال احمر اعلام کرد؛

زلزله زدگان خوی همچنان به وسایل گرمایشی نیازمندند

سازمان هلال احمر اعلام کرد: مردم زلزله‌زده خوی هنوز به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند.

زلزله زدگان خوی همچنان به وسایل گرمایشی نیازمندند

به گزارش خبرگزاری موج، در پی وقوع زلزله  به بزرگی 5.9 ریشتر در ساعت 21:44:44 روز شنبه هشتم بهمن، در استان آذربایجان غربی( شهرستان خوی) را لرزاند. این زمین‌لرزه سبب آسیب‌ رسیدن به20 تا 80 درصد واحدهای مسکونی در 70 روستای شهرستان خوی شده و تاکنون 1167 مصدوم و 3 فوتی داشته است.

در این وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان خوی و روستاهای اطراف آن به اجبار در چادر اسکان داده شده‌اند. سرمای شدید هوا، بارش برف و یخبندان آنان را با خطرات بیشتری مواجه و زندگی همطوطنان را در این نقطه از کشور دشوار کرده است.

با وجود امدادرسانی نهادهای رسمی، براساس آنچه سازمان هلال احمر کشور اعلام کرده است، مردم منطقه هنوز به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند.

خیریۀ نیکان به یاری کمک‌های شما تا آنجا که در توان دارد، برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی تلاش خواهد کرد.خیرین و نیکوکارت می‌توانند در این امر خیرخوانه کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

تعداد مصدومان زلزله خوی به ١٠١٧ نفر رسید

وزیر بهداشت به منظور اطلاع از وضعیت مصدومان زلزله خوی وارد ارومیه شد

حجم کمک‌ها به خوی خوب بوده اما توزیع باید اصلاح شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه