English

آنچه باید در خصوص سامانه ثنا دانست؛

سامانه ثنا سامانه ای برای مشاهده تا پیگیری ابلاغ قضایی+فایل آموزشی

ارائه خدمات الکترونیک قضایی از طریق سامانه ثنا، از طرح‌های بزرگ و مهم دستگاه قضایی بشمار می رود و پس از راه اندازی سامانه ثنا، اوراق قضایی با استفاده از این سامانه ابلاغ شد.

سامانه ثنا سامانه ای برای مشاهده تا پیگیری ابلاغ قضایی+فایل آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج، مهم ترین قسمت های دادرسی در قوه قضاییه ابلاغیه های قضایی است. سال ها با توجه به عدم وجود سامانه ثنا این ابلاغیه ها بصورت دستی و کتبی به مردم می رسید و همین امر باعث می شد مشکلات زیادی برای آن قشر از مخاطبان بوجود آید، اما اکنون با الکترونیکی شدن ابلاغ های قضایی و ایجاد سامانه ثنا ، معضلات مربوط به روش سنتی ابلاغ رفع شده است.

امروزه با ورود و گسترش انواع شبکه های مجازی و بهره وری عموم اقشار جامعه با هر سطح سواد و دانشی از اینترنت و فضاهای اینترنتی و نیز ارتقای سطح دسترسی آنان به امکانات و تسهیلات فناوری اطلاعات و ارتباطات نسبت به گذشته، امکان کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی را نیز تسهیل نموده است و آن‌ها می‌توانند جهت طرح دعوا بدون مراجعه به محاکم یا دادسرا‌ها به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

بی شک با راه اندازی و بهره برداری از سامانه ثنا، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه حکومت الکترونیک در کشور برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه طی پیامی مورخ 96/10/12 به همایش ابلاغ الکترونیکی گفت: با راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی بر بستر شبکه ملی عدالت، خدمات الکترونیکی قضایی به یکی از نقاط اوج بلوغ خود رسیده است.  

آیت الله آملی لاریجانی اشاره نمود: با راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی به همت مرکز آمار و فناروی اطلاعات قوه‌قضائیه که بر اساس طرح کلان عدالت الکترونیکی و بر بستر شبکه ملی عدالت عرضه شده است، خدمات الکترونیکی قضایی به یکی از نقاط اوج بلوغ خود رسیده است.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه اپلیکیشن سامانه ثنا را در گوشی اندروید خود نصب کنیم؟

روش دریافت رمز سامانه ثنا/ از رمز موقت سامانه ثنا تا مراحل بازیابی رمز سامانه ثنا

 

پس از راه اندازی سامانه ثنا، قوه قضائیه موظف شد اوراق قضایی را با استفاده از این سامانه ابلاغ کند. مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضایی به سامانه‌ای که به این منظور ایجاد شده است مراجعه کنند.

 

سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ قضایی چیست ؟

سامانه ثنا یا همان سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی از معظم ترین دستاوردهای قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در سال 95 به بهره برداری رسید. در این سامانه اوراق قضایی از جمله ابلاغیه ها و نتایج آرا به صورت الکترونیکی در پنل شخصی افراد و نیز وکلا قرار می گیرد و این امر باعث می شود تنها خود شخص از نتیجه آرای دعاوی خود مطلع شود و با این اتفاق مهم، حریم خصوصی افراد معنی پیدا کرد و نیز  مهمتر از آن باعث شد بسیاری از مراحل انسانی در تهیه و ارسال ابلاغیه ها از بین برود.

اهداف و مزایای ابلاغ الکترونیکی

یکی از اهداف اجرای این طرح، خدمات رسانی آسان و بهتر به مردم و کاهش اطاله دادرسی است. همچنین احترام به حریم خصوصی افراد از مزایای مهم این طرح است؛ در گذشته مامور ابلاغ با لباس فرم برای ارائه اوراق به منزل اشخاص مراجعه می‌کرد و اگر فرد در منزل نبود ابلاغ را به همسایه می‌داد که این امر مشکلاتی را به همراه داشت، که از آن دسته می توان به با خبر شدن افراد غیر مرتبط از مسائل شخصی افراد نام برد و غیر از آن نیز میبایست با طی کردن مراتب و بورکراسی های اداری به کلانتری های محل مراجعه می نمود که خو دردسرهای فراوانی هم برای افراد و هم برای کلانترها به همراه داشت؛ اما امروز بدون نیاز به مراجعه حضوری، افراد می‌توانند بر روی گوشی تلفن همراه اوراق خود را دریافت کنند.

کاهش هزینه یکی دیگر از مزایای اجرایی شدن طرح ابلاغ الکترونیکی است. در این خصوص هم در هزینه دستگاه قضایی و هم طرف دعوی صرفه جویی خواهد شد و همچنین از حواشی و لغزشهای احتمالی در فرایند ابلاغ کاسته می‌شود.

این دسته از مراجعان ابتدا می بایست در سامانه ثبت نام الکترونیکی( سامانه ثنا ) ثبت نام نمایند و پس از ثبت نام و احراز هویت، حساب کاربری (شناسه و رمز ورود به سامانه ابلاغ) به آنها اختصاص می‌یابد، برای دسترسی مستقیم به سامانه‌های ثنا و ابلاغ می‌توان به نشانی‌های www.sana.adliran.ir و www.eblagh.adliran.ir مراجعه کرد.

خدمات الکترونیک قضایی

*جهت ثبت نام می‌توانید به دو روش ذیل اقدام نمایید

  1. مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که با ارائه کارت ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای و آدرس و شماره تلفن و کدپستی و اخذ امضای الکترونیک توسط دفتر، می توان در سامانه ثنا جهت ابلاغ اوراق قضایی ثبت نام نمود و پس از آن نیز نسبت به استفاده از امکانات موجود بهره برد.

  2. پیش ثبت نام در سامانه ثنا از طریق اینترنت و سپس مراجعه به دفتر خدمات قضایی و یا مجتمع قضایی جهت تایید ثبت نام.

 

*ثبت نام به روش اینترنتی تنها در چند مرحله

سامانه ثنا

  1. ورود به سامانه ثنا.
  2. در صورتی که شخص حقیقی هستید، بر روی ثبت نام شخص حقیقی کلیک کنید.
  3. اطلاعات خود را اعم از کدملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه وارد کنید.
  4. طبق مراحل مشخص شده در سامانه ثنا با دقت اطلاعات را وارد کنید. در انتهای مراحل دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه را کلیک کنید.

جهت اخذ امضا و احراز هویت با به همراه داشتن کارت ملی و شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید.

در شهرستان‌هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند باید به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید. پس از ثبت نام در سامانه ثنا، برای مشاهده ابلاغ الکترونیک می‌توانید به سامانه eblagh.adliran.ir مراجعه کنید.

توصیه امنیتی:

کاربران پس از انجام و اتمام کار کامل از سامانه خارج شوند و رمز عبور خود را در محل امنی ذخیره کنند و به‌صورت دوره‌ای آن را تغییر دهند تا مورد سوءاستفاده احتمالی قرار نگیرد.

 

*مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

پس از ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز شخصی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، نوبت به مشاهده ابلاغیه الکترونیکی دادگاه می رسد . در این مرحله ، با مراجعه به صفحه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی ، باید شماره ملی و رمز شخصی ورود به سامانه را وارد نمایید .

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

پس از آن ، " رمز عبور موقتی " به تلفن همراه شما پیامک می شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید . در صورتی که رمز عبور موقتی به گوشی شما ارسال نشد ، از گزینه " رمز موقت خود را فراموش کرده ام، ارسال مجدد رمز موقت " استفاده کنید .

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

با وارد نمودن کد عبور موقتی ، وارد صفحه جدیدی می شوید که کلیه ابلاغیه های شما ، در تمام دعاوی قابل مشاهده و دریافت هستند . با انتخاب گزینه " ابلاغیه های جدید " و یا " ابلاغیه های مشاهده شده " ، به ابلاغیه های تان دسترسی پیدا می کنید .

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

با انتخاب گزینه " مشاهده ابلاغیه " ، جزئیات کامل مربوط به ابلاغ شما نمایش داده می شود . در صورت لزوم ، می توانید با انتخاب گزینه " دریافت نسخه چاپی ابلاغیه" ، ابلاغیه را چاپ نمایید .

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

لازم به ذکر است که تاریخ مشاهده ابلاغیه توسط کاربر ، تاریخ ابلاغ محسوب شده و کلیه آثار قانونی ابلاغ ( مانند مهلت تجدید نظر خواهی از رای دادگاه ) ، از آن تاریخ محاسبه خواهد شد . بهتر است پس از مشاهده ابلاغیه ، با انتخاب گزینه " خروج " از نوار بالای صفحه ، از حساب کاربری خارج شوید تا از سوء استفاده های احتمالی از اطلاعات شخصی شما ، به خصوص در مکان های عمومی پیش گیری شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایمان

    اگه هدف از سامانه ثنا کاهش مراجعات مردم به دادگستری وصرفه جویی در هزینه هاست وگفته شده مردم میتوانتد اوراق خودراازدوی گوشی تلفن خود دریافت کند اما چرا مردم از این کار محروم ترده اید وباید به دفاتر قصایی مراجعه کنتد وپول بدهنند تا اوراق خودرا بگیرتد؟

    • منیژه

      این اگه هدف از سامانه ثنا کاهش مراجعات مردم به دادگستری وصرفه جویی در هزینه هاست وگفته شده مردم میتوانتد اوراق خودراازدوی گوشی تلفن خود دریافت کند اما چرا مردم از این کار محروم کرده اید وباید به دفاتر قصایی مراجعه کنتد وپول بدهند تا اوراق خودرا بگیرتد؟
      آیا دقیقا به همین دلیل نیست که هیچوقت خودمون نمی تونیم با گوشی وارد سایت بشیم؟

  • علیرضاسیجانی

    ابلاغیه

    • مرضیه

      ابلاغیه

  • غلامرضا

    این سایت که همیشه با مشکل مواجه است وبیشتر اوقات قطع فقط مشکلات مردم روزیاد کرده اید

    • ناشناس

      دقیقا

    • ناشناس

      اینجا خبرگزاری موج سامانه که نیست

    • Siyava

      سلام راه اندازی خدمات الکترونیکی کار خوبی است ولی اینکه هزینه شکایت کیفری که ۲۰ هزارتومان پول تمبر پرداخت می‌شد الان شده ۶۰ تومن این برای مردم سنگین است

    • دلشون خوشه سایت دارن

    • ناشناس

      واقعآدرسته

  • علی شاهسنایی

    شکایت

    • مریم

      دقیقاهمیشه خراب

  • ناشناس

    بابت راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا واقعا سپاس

  • ***

    سایتش که تا حالا ندیدم باز بشه! خیلی زحمت کشیدن واقعا!

  • ناشناس

    مسخره است این سامانه

    • ناشناس

      واقعا

  • نادرحاتمی

    واقعاسخت است

  • اصغر سلیمی

    درمورد تهدید

  • ناشناس

    برا این سامانه واقعا متاسفم
    اول عیب سامانه را برطرف کنید بعدا مردم رو بدبخت کنید ده روز وارد سایت میشی هر روز یه اشکالی داره

  • اصغر

    خیلی خوب است بعضی مواقع روی رمز ایراد میگیره انهم به خاطر حساسیت سایت است من که خیلی راضی هستم واقعا دست طراح درد نکنه عالی کار کرده

    • ناشناس

      توهم ادم خودشونی وگرنه کجاش عالیه جیگرمون خون شد نرفت داخل میگه اشتباه میزنی

    • ناشناس

      این مسخره بازیا چیه مردم رو بیچاره کردین با این سامانه اصلا بعد از هزار بار تازه وارد میشه .اول کارتون و درست کنین

    • ناشناس

      خیلی بی ربطه فقط سایت برا خودشون بازه و مردم دچار سردرگمی و در آخر بعد از کلی اتلاف وقت باید به یکی از دفاتر قضایی و یا کافی نت برا دریافت ابلاغیه اقدام نمود کاری که خیلی وقته باهاش درگیرم

  • علی افخمی

    یعنی این سامانه اگه راه اندازی شده چرامن تاحالاشاید بیش تراز ۱۰بارخواستم پروندموپیگیری کنم..اصلانمیشه.. بجای پیگیری پرونده اخبارنشونم میده........

  • مجید

    زمانی که سایت باز میشه را. اعلام کنید لااقل ۲۴ ساعته علاف باز کردنش نباشیم

    • حمید

      حرکت خوبیه. هم در وقت هم در هزینه صرفه جویی میشه.
      اینکه برای دادن برگه به منزل مراجعه نمی شه. خوبه.

  • محمدقربانی

    ابلاغیه

  • ناشناس

    صد بار باید امتحان کنی تا بلکه یه بار موفق بشی. فک کردین ملت بیکارن.

  • ناشناس

    ما هرکاری میکنیم.موفق به نشدیم در این سایت پروندمون.پیگیری.کنم.همه چیز دروست وارد میکنیم.میگه اشتباه هست.صدبار امتحان کردم بازم نشد

  • ناشناس

    متاسفانه مشکل این سامانه این هست که ابلاغیه اشتباهی هم برا شخصی که اصلا با یک پرونده ارتباطی نداره ارسال میکنه

    • ناشناس

      سایت اصلا باز نمیشه اول مشکل سایت را حل کنید بعد سایت را معرفی کنید

    • حامد

      دقیقا الان دوبار هست که برام‌ابلاغیه اشتباه که مربوط به شخص دیگه و برای استان دیگه ای هست ارسال میشه.
      میترسم برام دردسر ساز بشه.
      برای کسی مثل من‌ این مشکل براش پیش اومده؟

  • فرزين

    سلام و درود،بنده پرونده دارم در دادگاه بعد الان رفته اجراي احكام چجوري شماره پرونده اجراي احكام پيدا كنم

  • کمال سرشار

    مشاهده ابلاغ الکترونیک

    • مرتضی

      عزیزم یه سایت روان وساده رو برنامه ریزی کنید که وقت وزمان وهزینه وشخصیت ارباب رجوع حفظ شود

  • ناشناس

    این چه سایتی همیشه مشکل داره فقط مردم سرکار میزارن

  • فاطمه خالویی

    پیگری رای

  • وحیددانشیار

    اخطار

  • ناشناس

    این چه سایتیه من کد ملیمو صحیح دادم نوشت کد ملیت اشتباهه خودم به علمم شک کردم

    • محمد

      سلام کد ملی را مینویسم میگه کدملی را صحیح ویا تاریخ تولد رااشتباه نوشتی

    • ناشناس

      سلام عزیز منم مشکل شمارو داشتم تا دیدم اعداد وبایدبه انگلیسی واردکنم تابپذیره

    • ناشناس

      کدملی روبایدبه انگلیسی وارد کنی

  • ناشناس

    باسلام چندبارمشخصات رومیدیم دوباره پیام میده ادرس سایت غلطه ،،،خیلی اذیت میکنه لطفا درستش کنید

  • سیدمجتبی موسوی

    شکایت درمورددرگیری

    • ناشناس

      به خدا خسته شدم بابدبختی وارد شدم هیچی نیست رفتم دادگاه میگه ما نیرو نداریم برای اسکن پرونده ها پدر مان را در اوردید

  • ناشناس

    اين سايت اكثراقطع هست ومشكل ماروحل نميكنه

  • محمد کریم لشکرزهی

    آخرین ابلاغیه

  • محمد

    اصلا نمیشه وارد سیستم شد

  • Mohamad reza lashani

    نظر دادگاه

    • ناشناس

      سلام چطوررای دادگاه رو مشاهده کنم ÷یامک اومده رای صادرشده

  • ضیغمی

    سلام باورکنیدازاین سامانه خسته شدم چندساعته میخوام ابلاغیه جدیدموببینم امانمیشه همش خطا میده بفکرماهم باشیداین چیه ساختین؟

  • عبدالله

    اوراق قضایی

  • محمد رضا

    سلام ، چرا مردم و سر کار میزارید

  • احمد

    وارد شدن به این سایت واقعا مشکله.و دایما مینویسه رمز عبور یا کد ملی که من سالهاست استفاده کردم اشتباه است.منو واقعا گیج کرده

  • بینا

    سلام.اطلاعاتم رو ثبت کردم و آخرش میگه شما اصلا ثبت نام نکردین!!!!!!!!کد ملی هم غلطه..خواستم تشکر کنم، این همه زحمت ستودنیه!!!!!!!!!

  • ناشناس

    لطفا کاری کنید اس ام اس بیاد واسمون .مثل قبل .من تا حالا موفق نشدم

    • ناشناس

      فخرآور

  • ناشناس

    به خدا دیگه خسته ام حقم بعد از هفت سال بوسیله همین سامانه نتوانستم بگیرم

  • ناشناس

    اول مشکل سایت را حل کنید

  • مهدی

    سلام, منم نمیتونستم وارد سامانه بشم,ولی خودم یاد گرفتم چجوری واردش بشم. اول باید وارد این سایت بشید :http://eblagh.adliran.ir
    بعد باید کد میلیتونو بصورت عدد انگلیسی بدونه هیچ خط فاصله ای وارد کنید .
    مثال :1234567890
    بعد وارد کردن کد ملی یه کادر دیگه پایین کد ملی هستش که نوشته شده رمز شخصی ! رمز شخصی همون رمزیه که وقتی تویه سامانه ثبت نام کردید بهتون دادند, یه کارتی بهتون دادن که روش نوشته دفتر خدمات الکترونیک قضایی و داخل کادرش شماره رمز شما که 10 عدد هست یا ممکنه بیشترم باشه و زیر کادرم نوشته رمز شخصی آقا/خانم .شما باید اون رمزو وارد کنید و بعضی افراد هم از خود سامانه ثبت نام کردن هم همین رمزو سامانه بهشون داده , بعد وارد کردن رمز شخصی که در بالا توضیح دادم یه پیامک واستون از سامانه ارسال میشه و به شماره خودتون و شما باید عداد اون پیامک رو بصورت انگلیسی وارد کنید و بعد چند لحظه وارد پروفایل کاربری خودتون میشید و میتونید ابلاغیه هاتون ببیند,فقط وقتی روی نامه های الکترونیکی که براتون میاد ضربه میزنید, باید چند لحظه تحمل کنید تا کاملا بازشه و خوانا بشه. درضمن شما باید قبلا ثبت نام کرده باشید تا این مراحلو انجام بدید .من نه تویه ارگانی هستم نا جایه دیگه ای از این قبیل و شغلمم آزاد هستش.امیدوارم مشکلتون حل بشه . خدانگهدار

    • عزیزم نمیتونی
      منم مدتیه دمبال پیامکی هستم که برام اومده
      واقعا چی بگم با اون سایتشون

    • کاظم

      از توضیحاتتون بسیار تشکر عالی بود

  • ناشناس

    سلام این چه سامانی هست من کد ملی خودمو بارها وارد کردم مگه اشتباه باید ۱۰ رقم باشه یعنی چه مردم الاف کردین

  • ناشناس

    سلام من هر کار کردم نتونستم وارد شم رفتم دفتر اینترنتی

  • حسینی

    بابا این که نشد سامانه رمزی رو که خودش ارسال کرده رو نمیشناسه هی خطا میده

  • ناشناس

    واقعا کسی نیست این سایت را درست کند متاسفانه هیچوقت باز نمیشه

    • ناشناس

      سلام.فکر کردم من بلد نیستم.الان فهمیدم سایت خرابه

  • شریعتی

    اصلاسایتتون باز نمیشه چرا

  • میثم

    سلام خسته نباشید یک نفر یک سال پول منو نمیده با اینکه چک سفته دارم شکایت هم کردم جلب هم گرفت ولی همیشه با یه ماده از دادن پول طفره میره چه کارکنم

    • محمد

      چه ماده ای؟

  • پروین برسم

    ابلاغیه الکترونی

  • ناشناس

    دریافت ابلاغیه

  • ناشناس

    واقعا که بالا نمیاد این سامانه

  • مریم شهسواری

    پیگیری ابلاغیه

  • جواد

    مسخره است.برای مشاهده یک ابلاغ باید 1ماه و30هزارتومان پول اینترنت پرداخت کنی تا بتونی وارد سایت بشی

  • قر بانی

    تاده روز پیش میشد وارد سایت ابلاغ شد ولی الان فقط الکی پول اینترنت مردم رو مصرف میکنه و وارد نمیشه سرکاری خوبی گذاشتین دمتون گرم به داد مردم میرسین!!

  • ناشناس

    به نام خدا
    سلام دوستان
    این سایت جدیدن اصلن باز نمیشه
    نمی دونم چه اتفاقی افتاده

    • ناشناس

      من که هرکاری کردم نتونستم واردسایت بشم با اینکه کد ملی مو درست وارد میکنم بازم میگه اشتباست

  • ناشناس

    واقعا مسخره است اومدين كارمردم وراحت كنين مثلا بيشتر وقتشونوميگيرين

  • محرم اکبری

    مشاعده ابلاغیه

  • صیادان عابدینی

    چک برگشتی

  • باقری

    واقعا متاسفم برهمچین سایتی دوروزه دارم وارد میشم موفق نمیشم

  • مصطفی

    سلام چرا نمیتونم رمز بگیرم؟؟؟؟
    فراموش کردم

  • قربانعلی قره حسنلو

    ابلاغیه

  • عبدالجبار کو چکی

    واقعا خسته کننده .

  • سمانه

    وقتی وارد برنامه میشم و رمز و میزنم وارد برنامه نمیشه ومی نویسه درمحدوده ی زمانی تعیین شده هیچ پیامی دریافت نشدچرا اینجوری میشه؟؟

  • قاسمی

    سلام خیلی پیچیده است نمیشه به چیزی که لازم داری برسی دنبال قرار صادر شده سرچ میکنی چیز دیگری جواب میده

  • خلیل

    تا زمانی که زیر ساختهای اینچنین کارهایی کامل نشده بار کجی است که به منزل نمیرسد. لطفا اجباری نکنید برای خیلیها امکانش نیست.

  • ازیادرفته در وطن

    سلام وعرض ادب هر موقع برخورد کارکنان قوه قضائیه باارباب رجوع خوب شد این سایت هم درست میشه البته بلا نسبت عده کمی.هی میگند سایت وطنی . اینترنت وطنی این هم از نوع وطنی اش مثل بقیه تولیداتون گل سرسبدش.خودرو ملی پراید.دقت کردین همه مشکلات عین هم است. یکنفر هم جوابگو نیست. التماس دعا وتفکر.یاحق

  • احمد

    درموردعفو

    • ناشناس

      این چ وضعشه اخه ۱۰۰بار رمزو میزنم وارد نمیشه

  • ali mosavi

    سلام من که هر چی کد ملی و رمز ورود میدم هر دفعه به نوبت یکی رو میزنه کد ملی را درست وارد کنید یا رمز اشتباهه

  • ناشناس

    سلام واقعا اصلا خدمات نمیده یعنی وارد صفحه اصلی خودت نمیشی که جواب بده. علی

    • ناشناس

      هر کار میکنم نمی توانم وارد شوم واقعا چند روز است دایما پیام میده درست وارد کنید ۱۰۰ بار درست وارد کردم اما موفق نشدم ..

  • مریم شهسواری

    ابلاغیه

    • ناشناس

      سلام

  • حسین یوسفی

    با سلام و تشکر سریع و راحت وارد شدم و ابلاغیه ام را که اتفاقا تقاضایم را هم رد کرده بود دیدم با آرزوی توفیق روز افزون در اجرای عدالت اسلامی

  • رای

    خوی دادگستری شعبه اول حقوقی

  • شهناز

    فك كنم تا من بتونم ابلاغ پرونده خودمو ببينم خوانده هام فرار كنن، منم مثل دوستانى كه نطرشونو گفتن هنوز حتى نتونستم به ايكونى از سايت كه بايد رمز بزنم برسم همش اخبار و توضيح ورود به سامانه هاى مختلف مياد

  • مریم

    این کار فقط یک اتلاف وقت و ایجاد یک شغل کاذب برای دفاتر قضایی و تاسف برای ظلمی که به هرشکل به مردم روا میشه

  • جوادبارانی شاندیز

    میخوام ابلاغیه اومده بخوانم

  • محمدعزیزی

    بخدا شبانه روز مشغول ودرگیربازشدنش شدم اما باز نمیشه

  • مرتضی

    به دلیل بیماری نتونستم در دادگاه که 97/11/27 ساعت 8 صبح تشکیل میشدبه عنوان یکی از شاکیان پرونده سرغت شرکت نماییم حالا باید چکار کنم برای پیگیری شکایتم .ممنون

  • ناشناس

    جواب پزشک قانونی امده

  • ناشناس

    نمیتونید مجبور نیستید الکترونیکی کار انجام بدید فقط اعصاب ادمو با این سامانه همیشه قطع می‌ریزید به هم

  • نادی

    حکم کیفری

  • علی هلیچی

    من میخواهم ابلاغیه هابطور صحیح چیک شوند ممنون

  • محمود

    سلام سامانه ابلاغ مشکل داره لطفاً پیگیری کنید من هر صد بار که تلاش میکنم یکبار به زحمت وارد میشم

  • حمید احدی

    خبرگزاری موج عزیزباید بدونید که افراد مرتبط با این سامانه و در اصل متولیان سامانه ثنا که آموزش نمیدن، لااقل شما این زحمت را متقبل بشید و ی آموزش کامل از این سامانه بدین، من حاضرم اطلاعات فردی م رو بدم تا نحوه لاگین کردن را بصورت کامل آموزش بدین.

    واقعا ممنون بابت زحماتتون، مت یکی که مرجع اطلاع گیری م از خبرگزاری موج هستش.
    سپاس سردبیر و همکاران

  • habib fazilat

    سلام هرچه تلاش میشه نمیتوان ابلاغ را مشاهده کرد

  • کمال

    من که فقط یکبار برام باز شد،همون بار هم کلی بیکارش شدم و وقت گذاشتم تا باز شد،هر وقت میخوام بازش کنم یه ایرادی میگیره، در کل فقط دردسر ساز شده چون رای غیابی هم که صادر میشه میگن چون ثبت ثنا داری میتونستی بری ببینی، در کل خیلی مسخرس، البته همون دادگاه و دادسرا و حل اختلاف هم بوروکراسیه، از اون طرف برای یه قبض موبایل میگن انصراف بده چون درخت برای تولید کاغذ بریده میشه ولی وقتی میری دادگاه باید برای هر پرونده یه دفتر صد برگ کپی و فرمهای الکی بگیری

  • علیرضا فرح

    متاسفانه در اکثر مواقع ورود به سامانه با مشکل مواجه می شود که باعث کاهش کارایی و ایجاد نارضایتی برای کاربران می گردد .
    در ضمن پیشنهاد می گردد با ایجاد یک درگاه پرداخت امن ، امکان پرداخت هزینه های مربوطه فراهم گردد تا نیاز به پرداخت حضوری نباشد .

  • سه روز هست میخام یه ابلاغیه ببینم نمیشه. همون قدیم که با پست میفرسادن خیلی بهتر بود

    سه روز هست میخام یه ابلاغیه ببینم نمیشه. همون قدیم بهتر بود که میفرسادن در خونه

  • عسگری

    تا حالا فکر می کردم من نمی تونم وارد بشم اما الان می بینم همه این مشگل دارند.هدف از راه اندازی این سایت چیه؟

  • قاسم

    سلام خسته نباشید من هرکاری میکنم با رمز شخصی سایت باز نمیشه

  • اکبرپناه

    برای رضای خداهم که شده یک کار درست انجام بدین.برای من بی سواد مالباخته مدام یک شماره پیام میدین که هیچ چیز ازش سردرنمیارم با راهنمائی دیگران هم که اقدام میکنم سایتی باز نمیشه خداوکیلی سر کارمون گذاشتین رک بگین.
    کلیه لوازم ماشینموبردن یه معتادمفنگی رو که دماقشو نمیتونست بکشه بالا آوردین گفتین دزدماشینته بعد شماره منو دادین به فامیلش زنگ زدن تهدیدم کردن این هم آخرش که با سایت سرگرمم کردین.فقط ی خواهش دارم.شکایت دزد رو پیش شما کردم شکایت شما رو به کجا ببرم؟

  • فاطمه

    تو رو خدا یبارم یه کار رو درس انجام بدین . بیشتر از صد بار شماره ملی زدم بازم میگه باید ۱۰ رقم باشه

    • ناشناس

      شماره ملیتو با کیبورد انگلیسی بنویس

  • مرتضی

    ده هزار نفر تا حالا گفتن سایتتون مشکل داره ولی نمیدونم چرا کسی نه توجه میکنه . نه گوش میکنه . نه اقدامی و .... هیچ هیچ
    انگار حرف مردم هیچ ارزشی نداره

  • ناشناس

    یک ماه درایت سامانه ثبت نام کردم موفق نیشم ابلاغیه ام را رویت کنم مرتبا هم پیام اخطار مباد که ابلاغیه را رویت کنید........این سایت هیچ مشکلی حل نکرده فقط اتلاف وقت وهزینه اضافی .....

  • حسن بهادری

    اگه اینکاروبخاطرکاهش وقت کردندبگم من الان چندروز که هرکارمیکنم نمیتونم ابلاغیه هایی که به من دادندروتوسامانه ببینم خیلی گنگ وهیچوقت هم بازنیست

  • علی کاظم خانلو

    زمین فروش مال غیر

  • حمزه علی الماسی رودی

    ابلاغیه


  • عباس نوری

    عجب سامانه مسخره ای نمیدونم از کجا وارد بشم تا ابلاغیه ام رو وصول کنم بابا یه خرده روان تر ادرس درستر تا بتوانیم با شما همراه باشیم

  • کیوان

    ابلاغیه قوه قضایه

  • اکبر

    سامانه مسخره مردم گذاشتیدسرکار سه ساعته نمیشه واردشد

  • احمد

    تنها مزیت این روش الکترونیکی مراجعه به دفاتر و هزینه اضافی است. هر وقت خواستم شخصا ورود کنم کلی با مشکل مواجه شدم

  • امید

    مهریه

  • ناشناس

    من الان‌چجوری ابلاغم رو ببینم‌

  • حسام

    سلام سامانه خوبی ولی چرا نمیشه طرح شکایت انجام داد

  • سیدمحمدحسینی

    ابلاغیه

  • مجتبی دریکوند

    مشاهد ابلاغیه

  • بهزاد

    زمان برگزاری دادگاه

  • فاطمه بیجنونده

    دادگاه خانواده شعبیه ۴ نهاوند

  • مصطفی رزاقی

    ابلاغ الکترونیک

  • کوهسار

    ابلاغیه

  • محسن

    سلام.شماره تلفنی که باهاش ثبت ثنا انجام داده بودم فراموش کردم چگونه باید شماره رو تغیر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • افسانه

    همیشه خرابه این همه پول تو جیب دولت میریزیم که کارمون انجام بشه به خاطر مشکلات خودشون پیام به دست ما نمیرسه پروندرو میبندن خیلی راحت میگن دوباره پرونده باز کن سرگردنس

  • سیداحمد چگونه

    ابلاغیه الکترونیکی

  • فرزاد غلامی

    آخرین یاد آوری

  • ناشناس

    خليييي خلي سخت وارد شدن به اين سايت من حاضرم خودم برم ابلاغيه رو بگيرم حتي اگر شهر ديگري باشد ولي از اين سايت استفاده نكنم واقعا سخته

  • مجید غایبی

    متاسفانه چندین بار به سامانه ثنا مراجعه کردم وفقط یک جواب دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد وفقط از طریق دفاتر خدمات قضایی صورت میگیرد احتمالا اینم یه کاسبی دیگه فقط هزینه از جیب مردم باید پرداخت شود واقعا جای تاسف است اینم یک مشکل دیگه..

  • ابوالفضل باباپور

    بنده یه پیام ابلا غ دریافت کردم اماسایت باز نیست مشاهده کنم چکارکنم

  • احمد عياشي

    سلام
    خيلي سخته ميگه سايت نادرسته ميخوام پيام رو چك كنم نميشه

    • ناشناس

      دو ساعته میخوام ابلاغیه رو ببینم نیم تونم این چه سامانه‌ای هست که نمی شه وارد شد ببندیدش

  • بهزاد محمودی جم

    ابلاغیه

  • مهران طوفانی

    ابلاغیه

  • حميد غلام پور


    افت قيمبت ماشين



  • مجتبی اصغری

    دادگاه

  • ناشناس

    خواهشا سامانه رو ارتقاع بدین فقط روی اعصاب هروقت خواستیم ابلاغ رو ببینیم باز نمیکنه تاکی ایقدر دروغ و دغل

  • مجید

    بابا ولمون کن ملت و سرکار گذاشتید دوروزه نمیتونم وارد شوم همون با پست راحتریم

  • خدامراد نصیر پور

    درخواست ابلاغیه

  • حامد نصیر پور

    در حواست ابلاغیه

  • علیرضا

    واقعادمتاسفم برای این کسانی ک این سامانه رو طراحی کردن. اخه هر وقت میری میگه شماره ملی اشتباه هستش ،ب خدا قبلابهتر بود تا الان سامانه ک همیشه میزنه خطا خدا بهمون کمک کنه

  • حمید رادصفت

    چه موقع نوبت دادگاه دارم

  • فردین اصلانی

    شماره نامه 1587627384
    کدملی 1810558212

  • جلال فغانی

    ابلاغیه

  • سجادزارعی

    جرم من چیست

  • ناشناس

    این سامانه بدلیل نامعلوم اسان نیست وابهام دارد دوروز است که بنده لیسانس هستم نتوانست ابلاغیه خود را ببینم چه رسد به ....

  • مهدی

    افتضاح

  • ناشناس

    متاسفم

  • ناشناس

    خیلی مزخرف بود خیلی یه فکری به حال سامانه ثنا بکنید

  • ناشناس

    جواد پناهی

  • حیدرنادری

    پرونده شورای حل اختلاف مشکین دشت

  • علی فرهادی کاکاوندی

    سلام چرا پیامک برای من ارسال نمی شود

    • ناشناس

      این سایت مزخرفه

  • عدیل باقرزاده

    مشاهده اخرین وضیعت

  • ناشناس

    شد یکاریو درست انجام بدید

  • حسن

    یه هفته است دارم وارد سایت میشم اصلا موفق نمی شم .کلا مشکل داره .سایت درپیت..

  • مصطفی لطفی

    نامه طلاق

  • جمشیدغلامی کوهبنانی

    دادگستری خانواده

  • سیدحسین سامی

    31/02/1398

  • ناشناس

    سلام واقعا کلافه کننده است

  • علی

    سایتتون واقعا افتضاحه، تو رو خدا ی فکری براش بکنید.

  • ناشناس

    خیلی اعصاب خورد کنه ....من با سواد نمیتونم از این سایت استفاده کنم همه چیز درهم و اخرشم بی نتیجه وای به داد اون بنده خداهایی که سواد هم ندارن چطور از این برنامه استفاده کنند .....مثلا کار منو دراید راحت میکنید به خیال خودتون

  • سیدرضارضوی چوپلوجه

    نتایج رای شعبه ۲۹ دیوان عدالت اداری

  • احمد

    از اول هم هدف مردم را اذیت کردن و سرکار گذاشتن است . سایت و سیتم همشون افتضاحه .نه باز میشه و نه اگه احیانا باز بشه مدارک دال بر علت ابلاغ یا احضار برات فرستاده میشه بهر حال باید برید منت پرسنل از خود راضی دادگاه را بکشی و ساعتها سر رو دوش بزاید تا یه جوابی بگیری. امیدوارم اقای رییسی سروسامان بدن

  • کیانوش

    میرم دنبال پرونده ام که ازسال ۹۱ تاالانه طول کشید ه میگن بروتوسایت ثنا اونجا زده توچه مرحله ای هست میرم توسایت اصلن بازنمیکنه میرم دادگاه یکی اونجانشسته که اصلن نمیشه باش حرف بزنی باپرخاشی تمام بات برخوردمیکنه خداشاهده برایکی کارکردم جون کندم سال ۹۱یه چک بهم دادکه تاالان پاس نشده دوبارم محکومش کردم وکیل داشت من خداروداشتم اوموقع ۲۰۶نزدیک به ۱۶تومن بودالانه بالای ۱۰۰تومن شده ولی من هنوبه پولم نرسیدم اونیکه چکش پاس نشده الانه یه پست بالاتری هم تازگیا بش دادن منم بدبخت روزگارم.به کی بایدبگم کیه که دلش بحال من بدبخت بسوزه اینه عدل علی

  • محمد.

    سلام. چطور. وارد. بشم. وابلاغ که برام. پیامک. شده. ببینم. نمیشود

  • محمود ف

    چند روزه میام سایت باز نمیشه هی میگه شماره ملی باید۱۰ رقم باشد..بابا من که از پشت کوه نیامدم هزارباز زدم باز نمیشه..کاری نکنید که نفرین کنم ...اخه بگم بلای خاشقچی بر سر مردم آزار بیاد

    • ناشناس

      خدا لعنت كنه هر آدم بي مسئوليتي را. من يك ماهه ميرم ميگن قاضي دستش شكسته . بابا ما كه بيكار نيستيم منتظر قاضي باشيم.واقعا هيچ نظارتي در جمهوري اسلامي نيست خدا يا مسئولين را درست كنه يا ما را قلع و قم كنه تمام بشيم بريم راحت شيم

    • ناشناس

      دقیقا...اصلا باز نمی کنه...اعصاب آدم خرد میشه

  • علی رضا

    واقعاسایت بیخودی است وهیچ کارای نداره بجز الاف کردن وخراب کردن مردم وفقط مردم سرکارمیگذاره صدبارمیزنی مشخصات کامل ودقیق بیخودایرادمیگیره یابیشترموقع که قطع است درکل اصلا خوب نیست

  • محمودی

    ... با این سایتتون
    فقط گزارش خطارو باید بزنی که اونم پیدا نمیکنی

  • عباس احمدوند

    صدورحکم
    5950031008

  • ندا

    همش قطعه من مزاحم روانی دارم که شکایت کردم نمیتونم از خونه برم بیرون احساس خطر میکنم ولی هیچوقت این سامانه درست کار نکرد و الان باید برم تا دفتر الکترونیک قضایی...

  • ناشناس

    ابلاغیه

  • عزیزاله

    مشاهده ابلاغیه

  • ناشناس

    الکی

  • ناشناس

    سایت ثنا اشتباهه، درستش اینه بنویسید سایت مردم الاف کن

  • ارزو

    سامانه خوب هست ولی اندکی سخته

  • ناشناس

    ما نتونستیم وارد بشیم آخرش هم رفتیم دفاتر قضایی

  • هادی میرزایی

    مشاهده ابلاغ قضایی راحته بشرطی که بلد باشید باهاش کار کنید، بیخود غر نزنید.

    • غفور

      واقعا نمیدانم چه بگویم
      فقط خواهش میکنم مردم را سر کار نگذارید مردم بقدر کافی گرفتار هستند

  • alireza

    هدف از راه اندازی سایت ابلاغیه قضایی اینه که مردم بدون فوت وقت و تردد بی مورد در سطح شهر و از دست دادن وقت از پرونده قضایی و ابلاغیه های خود اطلاع پیدا کنن اما متأسفانه در ایران بعد از 20 سال تأخیر تازه سایت همیشه مشکل داره جا داره از مسئولین با کفایت نهایت تشکر و قدر دانی را به عمل آوریم هههههههههعی

  • kianosh

    سلام دوستان من الانه ۴ماهه که ابلاغیه ها یی که میادبرام توسامانه بازنمیشه چه خاکی بسرکنم بخداکلی تاالانه بضررم تموم شده کسی میتونه راهنماییم کنه

  • ناشناس

    سلام برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک چیکار باید کرد

    • تیمور

      با سلام بابا این چه سایت الکترونیکی راه انداختید که هر کار میکنیم نمیتوانیم وارد سایت بشیم واقعا دست شما درد نکنه که مردم را سر کار گذاشتید

  • ناشناس

    0589904205

  • ناشناس

    متاسفم برای این سایت مسخره که چند ساعته وقتم را گرفته

  • ناشناس

    آغ

  • حسین نزاد

    ورود به ابلاغیه ارور میدهد

  • عباسعلی حدادی پارسا

    بسیار متاسفم این سایت فقط سرکاری و اعصابم را خودکرده و اصلا باز نمی کنه، چشمم از حدقه درآمد بس که هی تکرار کردم و نتیجه نگرفتم

  • عباس شریف زاده لتحری

    ورود به سامانه ثنا

  • ناشناس

    چرانمیشه واردبشیم آخه بابام دراومدخداوکیلی

  • مهدی پورمحمد

    ابلاغیه

  • ناشناس

    اصلا نمیشه وارد سایت پیگیری ابلاغ شد ؟؟

  • ناشناس

    سلام هر چند روز یک اس ام اس میاد ولی برای مشاهده چیزی رویت نمیشود فقط تاریخ میخوره که ابلاغ شد ولی جزئیات مشخص نیست خواهشمندم درست اطلاع رسانی نمایید

  • ناشناس

    این سامانه خیلی افتضاحه کد ملی و رمز رو وارد میکنی هیچ خبری از باز شدن نیست همش میگه کد ده رقمی رو وارد کنین هیچ فایده ای واسه مردم نداره فقط به ضرر مردم

  • حسن رهبرنیا

    شماره ابلاغیه اعلام میشه ولی پیوست باز نمیشه هر بار هم تکرار میزنی سایت اعلام می کنه ابلاغیه مثلا ۲۵ بار دیده شده در حالی که نتونستم ببینم الان برای دیدن یک ابلاغیه ۵ روزه موفق نشدم و باید مجدد به دفاتر مراجعه کنم این سایت هم مثل هدفمندی یارانه ها بی نتیجه می باشد و فقط وقت و پول مردم را هدر می دهد

  • Mahdi

    واقعا با این همه تکنولوژی چیکار کنیم

  • امیرحسین دارابی

    سامانه هنوز خیلی مشکل داره چند ساعت از طریق سیستم شخصی خودم نتونستم واردبشوم

  • امیر

    خیلی مشکل داره این سایت .واقعاسرکاریه....متاسفم...

  • نسیم

    واقعا بد هست اصلا باز نمیشه

  • فاطمه

    هر بار که می ریم پول باید بدیم ولی فقط در حد ابلاغیه کوتاه و مختصر خبر دار میشیم که نهایتا باید بریم دادگاه.اینطور برا ما که بهتر نشده.

  • مجید صا حبی مکمل

    سامانه ابلاغ قو یه قضایه

  • حسین

    فقط یقرون ارزش نداره این الکی کلی معطلت میکنه اخرشم بایدبری سه تومنوبدی کافی نتاتابرات پرینتش بگیرن بعدشم میبینی مال خودت نیس سازنده این سایتوبایدتوهمین سامانه اعدامش کنن

  • ناشناس

    من نمیدونم 20 فروردین بدنیا اومدم چرا 20 فروردین میزنم میگه تولدت اشتباه 😕
    من دیگه حرفی ندارم😂

    • ناشناس

      واقعا مزخرفه وارد نمیشه

  • عابد

    خاک بر سرتون با این سامانه ایی که درست کردید همیشه قطع و مشکل داره! با این کار فقط کارکنهای دادگستری و زبان دراز کردید انداختید به جون مردم!

  • ناشناس

    اینک اصلاکارنمیکنه

  • حسن

    ده با رمز شخصی زدم و کدملی و عدد چاپی ولی متاسفانه وارد نمی شود و تنها عدد چاپی عوض و جدید میشه جریان چیه چکار باید کرد؟
    ممنون

  • ناشناسم

    خیلی خوبه

  • محمود حیدری

    سلام و درود... شما را به عزای حسینی قسم به گوش جناب رئیسی برسانید، وقتی شکایتی داری کل شکایت مال یکنفره اما آن را تکه تکه می‌کنند و پوستت را می‌کنند برای هر کدام یه پولی می‌گیرند همون دادخواست آخه خدارو خوش میاد اگر بفکر آن مظلوم هستید عمل کنید.

  • عباس قاسمی

    اصلا گیج کننده هست دو ساعت میخوام یک ابلاغ را ببینم نمیشه کلی از اینترنتم رفت و فایده نداشت یک فکر دیگه تو رو خدا بکنید

  • مثوچخر

    خوب کار نمیکنه؟
    دو روز یک ابلاغ را نه از وای فا و نه از گوشی

  • ناشناس

    رضا خالدی

  • امانی

    اصلا قابل استفاده نیست.و مسخره ترین سایت است...

  • ناشناس

    فقط پول دوشیدن مگه نت گوشی با دفتر قضایی فرق داره که کد ملی و شماره رمز شخصی هر کس پیش خودشه دیگه سایت رو چرا افتتاح که پول بابت ثبت نام بگیرین بعدش قطع واقعا رو پیشانی ما چی نوشته

  • سید رحیم

    بیشتر مردم را حیران کردید تا کارشان،،،

  • یوسف

    والله برنامه خوبی
    من که ازش راضیم

  • ناشناس

    چررررررررررت

  • رضا

    غلط کردم کارم افتاد به ثنا

  • مجتبی

    خدایش مردم رو مسخره کردید !؟
    این چه سامانه ای که یا قطع هست
    یا درست کار نمیکنه.
    اگر ده روز روزی یک دو بار وارد سامانه بشی شاید یه جوابی بگیری
    خب این چه کاریه ؟. مستقیم میری دادگاه ابلاغ یا اعتراض و.... دریافت میکنی.

  • ناشناس

    از چاله در اومدیم افتادیم تو چاه با این سایت

  • ناشناس

    واقعا خسته نباشید ْ سامانتون همیشه گیر داره ، مردم شکایت خود را فراموش کرده اند از سامانه شما شاکی هستن لطفا پیگیری بفرمایید با تشکر

  • سعید

    چرا همش کد ملی رو میزنه اشتباه است

  • ناشناس

    واقعا دسترسی به سایت سخت و پیچیده است و اکثر موقع ها هم قطعه و اگه با همه مرورگرها میشد وارد سایت شد خیلی بهتر بود

  • ناشناس

    98/7/14 دادگاه دارم

  • امیرحسین جمشیدی

    آخرین ابلاغیه

  • م

    سلام.من ثنادارم
    اگرفردی به طورناشناس ازشهری دیگرشکایت کند.
    بازهم ابلاغیه یااحضاریه یا.....پیامک به تلفن داده میشود.
    ممنون میشم هرچه سریع پاسخ داده شود.

    • ناشناس

      بله

  • ناشناس

    این سایت همیشه خدا قطع است

  • ناشناس

    هر کاری میکنم وارد نمیشه میگه شماره ملی رو با اعداد وارد کنی!!د همشم سایت مشکل داره تورو خدا یا درستش کنید یا بردارین بره

  • ناشناس

    سایت براحتی قابل دسترسی نیست مخصوصابرای افرادعادی

  • ناشناس

    معصومه دالوند

  • محمدزاده از آمل

    سلام دوستان، اگر بشه یک کار درست و حسابی از قوه‌قضاییه یاد بکنیم همین ثبت ثنا و ابلاغیه الکترونیکی میباشد.
    از زیر میزی به مامورین نیروی انتظامی خبری نیست.
    طفره رفتن از ابلاغیه توسط محکوم علیه دیگر معنائی ندارد و با تغییر آدرس دیگر نمیتوان باعث اطاله دادرسی شد.
    اشخاص در اولین فرصت متوجه شکایت از خود شده و میتوانند از خود دفاع کرده و دیگر از حکم غیابی خبری نیست. وووووو

    • ناشناس

      دلشون خوشه که سایتی راه انداختند شما را به خدا ملت ما مردم شریفی هستند آنها را مورد تمسخر خود قرار ندهید

  • مهدی

    بابا این چیه وقتی میزنی رو ابلاغه جدید باز نمیشه اعصاب ادمو میریزه بهم

  • س

    سلام پیامک ابلاغیه به گوشی می اید تاریخ ابلاغ محاسبه می شودیامشاهده ابلاغ درسایت/

  • مهدی

    خیلی مزخرف هست این سایت مردم رو الاف میکنن
    کلا اذیت کردن مردم رو دوست دارن

  • ناشناس

    آقا سایتتونو درست کنید مردم مسخره شما نیستن

  • ناشناس

    سلام شعبه مورد نظر برای رسیدگی به شکایتم مشخص شده مرحله بعدی چی هسش

  • عباس

    خیالتون را راحت کنم دیگه میگند سایت باز نمیشه .برا گرفتن ابلاغ باید به کافی نت بریم .ارباب رجوع باید یجوری سرش گرم باشه.

  • علی

    سلام به همگی من موندم چرا همه گلایه دارن و میگن باز نمیشه اتفاقا خیلی راحت بازمیشه فقط باید همه جا داخل کادر ها کدملی و رمز شخصی و رمز یک بار مصرف رو به اعداد انگلیسی وارد کنید موفق باشید

  • مرتضی

    عزیزم اول از سرویس دهی این سیستم مطمئن شوید وبعد سراسری فعال نمایید تا کی باید معطل بشیم که تازه وارد سیستم بشیم باقی با خداس

  • مهدی

    خوب است ولی مشکل پیدا میکنه ابلاغ اولی اسمس نمیاد ادم متوجه بشه ابلاغ 2 میاد رای داده یعنی چی حالا چیکار کنیم

  • جواد

    اصلا ورود به قسمت مشاهده ابلاغ غیر ممکنه هرکس میدونه چطوری باز میشه به من هم بگه

  • ;;;

    سلام نمیشه وارد شد....قدیم هرکی مشکل داشت میرفت پیش قاضی ولی الان اینقدر کار را مشکل و پر هزینه کردن تا مردم بیخیال بشن ...ادم کجا بره دنبال حقش..جب...

  • لیلاشهریاری

    مفت نمیارزه هرموقع لازم داری بسته اس مسخره بازیه

  • امیر

    واقعااین سایت هرلحظه وهرثانیه مشکل داره یعنی جون آدمو میگیره تا یک ابلاغیه رو برای مردم بدبخت مشاهده کنی به نظرمن سایت رو برای همیشه ببندین بهتره تا اینکه بشینی و هر لحظه انتظار باز شدن ورفع مشکل سایت رو بکشی

  • ناشناس

    واقعا مسخره است اونی که این سامانه رو راه اندازی کرده طبق معمول پسر خاله یکیشون بوده ..که با این سواد ناقصش مردمو گذاشته سر کار ..کاش تو سرویس دادن فقط یک صدم سرویس گرفتنتون دقیق بودید

  • لیلااوجاقی

    ابلاغ دادگاه

  • ناشناس

    متاسفانه این سایت همیشه با مشکل مواجه است وبیشتر اوقات قطع و مشکل دار است .من بارها و بارها تلاش کردم ولی صفحه مورد نظر ( مشاهده ابلاغیه) باز نمیشود..اگه متولی دلسوزی داره. اینهمه نظرات را ببینند وبرای اصلاح آن اقدام کنند. عبادت بجز خدمت خلق نیست/

  • تیمور

    سلام - برای من پیامک آمد که ابلاغیه دارید دو روزه هر کار می کنم تا ابلاغیه را ببینم با تلفن همرا ه باز نمی شود ، آیا تو این شرایط آلودگی ویروس کرونا برای یک ابلاغیه باید به کافی نت بروم آیا این سیستم عریض و طویل قضایی قادر به حل این مشکل نیست یا برایش حل مشکل مردم مهم نیست ؟

  • ناشناس

    مسخره صد بار کد ملی می زنم می گه ده رقمی باشه خیلی مردم حوصله دارن

  • ناشناس

    واقعا سامانه خسته مان کرد طی چند روز و به مدت 4 الی 5 ساعت خواستم گزارشی را ارسال کنم متاسفانه به امضا که میرسه انجام نمیشه . هر دادگاه هم که تاریخ برای ارسال گزارش مشخص میکند نمیدانیم چه کار کنیم

  • majid

    یعنی مسخرررره تمام / یعنی سرکاری / شما که ترتیب اثر نمیدید چرا نظر سنجی میزارید خدا وکیلی؟ نظر سنجی واسه اشخاص حقیقی هست که یک بنگاه اقتصادی دارند و براشون مشتری مهمه ، شما که هر مدل کار کنید مردم بیچاره مجبورند دنباله رو شما باشند دیگه نظر سنجی مسخره است ، صد نفر مثل الان من گفتند وارد سایت نمیتونیم بشیم شما چکار کردید ؟ ترتیب اثر دادید ؟ اصلا خوندید ؟ پس کارتون رو بکنید ، شما هم عوضش رو انشالله بگیرید .

  • بیژن

    درود بر شما سامانه ثنا جهت اطلاع رسانی خوب است ولی در زمان مراجعه به دادگستری همیشه یکبرگ از صفحه مشخصات از ما میخواهند که میبایست برای هر بار مراجعه به دادگستری ارائه بدهیم ولی هرکجا از سایت میگردم جهت پرینت گرفتن از مشخصات که مشخص بشه ثبت نام کرده ام پیدا نمیکنم و هر دفعه میبایست مبلغی را بابت پرینت مشخصات به کیوسکهای درب دادگستری ( کافی نت ها ) پرداخت نمائیم مگر چقدر میتوانیم هی پرینت بگیریم. حداقل خودشون که دسترسی به سایت براشون آسان هستش با همان کد ملی ما ببینند که ما ثبت نام کرده ایم یا خیر که در سایت هم نیز تعبیه شده است.

  • امیرحسین رحیم منتظری

    ابلاغ

  • ناشناس

    مردمرو سر کار گذاشتن مسخره

  • گل افشان

    سلام شکایت من بعد از دوسال طول کشیدن برای شکستن دستم یک دو ماهی هست وارد سایت وی شوم می زند پرونده مختومه شدن ولی وقتی دادگاه می روم هیچ جواب درستی نمی دهد فقت می گوید برو ثنا من وی روم همان جمله می آید مختومه شده هیچ نتیجه شکایتم را نمی گویند باید چه کار کنم تو را خدا یک کم فکر مردم باشید

  • گل افشان

    من دوسال دنبال پرونده هستم در این سایت سر می زنم اکنون دو ماه هست می بینم در سایت می زند پرونده مختومه شده وقتی دادگاه می روم باز می گوید برو ثنا هیچ جواب درستی نمی دهد من ماندم این سایت ثنا باعث شده رودر رو هیچ پاسخی نمی دهند تو را خدا کمی به فکر. مردم باشید

  • مژگان جعفری خواه یکتا

    بسمه تعالی
    ریاست محترم ثبت الکترونیکی سامانه ثنا
    احترامااینجانب مژگان جعفری خواه یکتارمزشخصی ازدفاتر الکترونیکی قضایی باشماره1544943895دردادسرای دیوان عدالت پرونده باموضوع حقوق معوقه و...تشکیل وبه اتمام رسیدبرای تشکیل پرونده بصورت اینترنتی آیامی توانم ازرمزشخصی مورداستفاده کنم درصورت امکان لطفافایلی برای ثبت شکوائیه وپی گیری اینترنتی باکدملی 0052616509بنام مژگان جعفری خواه یکتابازکرده تابتوانم درخواست خودراارائه شعبه مربوطه ارسال کنم .باتشکرازهمکاری شمامرجع عالیقدررئیس دیوان عدالت

  • ناشناس

    اخرمسخره بازی

  • ناشناس

    این چه وضعیه درست کردین بابا هرموقع میخایم ابلاغیه بگیریم سایت قطعه این قد بامردم بازی نکنین

  • رضا

    افتضاح به تمام معناست این سامانه

  • ناشناس

    این همه سایت برای تجارت تبلیغات است؟؟

  • فرنگیس

    سلام
    میشه بفرمایید پس از مشاهده ابلاغیه چطور میتوان متن دفاعیه را از طریق این سامانه آپلود کرد و درواقع پاسخ ابلاغیه را داد؟

    • شناسه پرداخت برای هر پرونده جداگانه است یا حساب مشترک دادگستری است ؟

  • مصطفی مناصر

    مناصر

    • شمسی

      با سلام
      حکم تخلیه صادر شده باید ودیعه را به حساب دادگستری بریزم اما بدون رفتن به شهر مورد نظر چگونه شناسه پرداخت را بگیرم؟؟

  • ناشناس

    همه چیزمون مثل همه چیزمونه. به شتره گفنن چرا گردنت کج است. گفت کجام راسته؟

  • ناشناس

    هیچ وقت درست کارنکرده وایرادهای واهی ونادرست ازآدم میگیره که صحت نداره

  • وقتی سامانه تون کارنمیکنه،چرامردم روسرگردان می کنین؟حالابفرماییدوقتی باسامانه نمیشه جواب گرفت،بایدچه خاکی توی سرریخت،مگه مردم سرکاری اندکه هردفعه یه ایرادنادرست والکی میگیره وجواب نمیده؟!!

  • اسدزاده

    این همه پول از مردم گرفتید که یه سایت همیشه خراب در اختیار مردم بذارید. میلیاردها تومن پول مفت به جیب زدید و معلوم نیست در کدام کشور ملک و املاک خریدید برای بچه هاتون و مردم را در فشار اقتصادی قرار میدین

  • سجادولیداباد

    دریافت رمزشخصی

  • ناشناس

    واقعاً شورش رو در آوردین.چند ساله که این سامانه مشکل داره، هیچ وقت تو گوشی باز نمیشه

  • مجيد یاوری

    منو‌ نفر‌ تهدید‌ جانی‌ و مالی‌ میکند

  • ناشناس

    پیامک اومده واسم از صبح میخام برم سایت ببینم چیه نمیتونم میگه شماره ملی اشتباه درست کنید لطفا

  • فاطمه

    کلی وقت گذاشتم و رمزم رافراموش کردم را امتحان کردم همه موارد را وارد کردم و شماره تصویر زیر را که شماره هست را وارد میکنم ولی مرتب شماره تصویر عوض میشه و انجام نمیشه . واقعا سخته

  • سيد احمد هاشمي

    سلام
    سوال
    خارج كشورم امكان ورود سامانه ابلاغ ندارم
    قبلا ميتونستم اخيرا اتفاقي در سيستم هست
    در ضمن تلفن ايرانم هم روشنه مسيج مياى ولي اصلا به ثنا دستري ندارم
    ممنونم ميشم راهنمايي بفرماييد

  • ناشناس

    فقط هزینه مردم زیادکردیداگرراست میگن حداقل زمان کروناجوری کنن بتونیم باگوشی پیگیرباشیم

  • ناشناس

    با هزار مکافات وارد سایت شدیم الان دیگه همه کلمات روی هم افتاده و نمیشه خوند

  • رمرمضان سلحشور

    سلام عرض خسته نباشی امیداست این سایت نظرات بیغرض راتامل بخرج داده پس ازبذل توجه به اعتراض نسیت به مشکلات اقدام تامرتفع گردد این زیبنده نیست وقتی واردسایت های قوه محترم قضایی که واردمیشوی

  • محمودمنصورابادی

    آقای محمود منصورآبادي ابلاغیه الکترونیکی شماره 9910100700706279 در حساب کاربری شما در سامانه ابلاغ قرار گرفت. تاریخ ابلاغ 1399/10/09

  • هومان مرادی سرمیدانی

    افتضاحه.کل امروز قطع بوده

  • محرم حبی یالقوزآغاج

    دعوا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی