English

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا؛

افتخاری بالاتر برای قرارگاه پیشرفت و آبادانی خدمت به آحاد مردم نیست

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: افتخاری بالاتر برای قرارگاه پیشرفت و آبادانی خدمت به آحاد مردم نیست.

افتخاری بالاتر برای قرارگاه پیشرفت و آبادانی خدمت به آحاد مردم نیست
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، جلسه هماهنگی سه جانبه بین قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی و فرمانداری شهرستان هوراند در خصوص، پروژه های عمرانی آب شرب و تجهیز و بازسازی مدارس مناطق محروم هوراند در فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ سید مهدی حسینی، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا اظهار کرد: امروزه جلب اعتماد و مشارکت های مردمی در ماموریت های محرومیت زدایی روستا ها، از اولویت های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا است. 

وی افزود: تنها مجموعه ای که در خود دولت و سپاه در حوزه جلب مشارکت های یدی و فکری مردم بیشترین موفقیت را دارد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا است که در حوزه محرومیت زدایی و پیشرفت روستاها فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در دهستان چهاردانگه شهرستان هوراند، در ۴۱ روستای حاضر، از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰، ۱۶ پروژه عمرانی از جمله جاده، مدرسه و خانه توسط قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا به بهره برداری رسیده است و از سال ۱۴۰۱ تا به امروز نیز در بخس چهاردانگه، ۲۹ پروژه به بهره برداری رسیده و ۲۲ پروژه در دست اجرا است. 

سرهنگ حسینی اظهار داشت: اصلاح شبکه آبرسانی در ۱۰ روستا با مشارکت خیر کشوری و اداره آبفا، احداث مخازن آب از جمله مهمترین اقدامات قرارگاه در حوزه تنش آبی بوده است که در قالب ۱۳ پروژه اجرایی شده است.  

وی افزود: در موضوع تعلیم و تربیت با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در تمامی حوزه ها همکاری مضاعفی داشته ایم و در سال گذشته ۱۵۶ کامیون و در ادامه ۳۱ کامیون و وانت بار، تجهیزات آموزشی با مشارکت هر دو مجموعه به نواحی و مناطق آذربایجان شرقی ارسال گردید. 

وی در پایان بیان کرد: امروزه مشکل اصلی در حوزه تعلیم و تربیت، موضوع نگهداری مدارس است که از آموزش و پرورش انتظار داریم تا تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه