English

فرمانده سپاه عاشورا:

وصیتنامه سردار سلیمانی مایه روشنگری جهانیان است

فرمانده سپاه عاشورا وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه روشنگری تمام جهانیان قلمداد کرد.

وصیتنامه سردار سلیمانی مایه روشنگری جهانیان است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سردار عباسقلی‌زاده در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، انقلاب اسلامی را موجب بیداری وجدان های خاموش جهانیان عنوان کرد و افزود: مایه افتخار و شادمانی هست که در عصر حاضر در انقلاب اسلامی خدمت می‌کنیم که موجب تشخیص حق از باطل و شناخت استکبار جهانی شده است.

وی به محکومیت شهادت سردار سلیمانی توسط جهانیان تاکید کرد و افزود: در زمانی که وحشی و جانی‌ترین فرد کره‌ زمین، ترامپ ملعون دستور شهادت حاج قاسم سلیمانی را داد شاهد خیزش وجدان های خفته جهانیان علیه استکبار جهانی شدیم و در این راستا نیز مردم آزادی خواه دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا، انگلیس و اروپا این جنایت را محکوم کردند که یکی از صحنه های صدور انقلاب اسلامی است.

وی جنبه‌ی دیگر صدور انقلاب اسلامی برای جهانیان را خیزش چند صد میلیونی مردم کشورهای سرتاسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی و سردمداران استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: وقتی کودک فلسطینی می‌گوید که خدا با این مصائب ما را امتحان می‌کند و دشمن می‌خواهد مارا ذلیل کند ولی ما در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد، این امر از افتخارات ایرانی اسلامی است.

عباسقلی زاده تصریح کرد: امروزه در کل جوامع بشری کدام کشوری افتخار دفاع و پیروی از ولایت، نوکری و خادمی اهل بیت عصمت و طهارت را به غیر از ایران اسلامی دارد؟ حب و علاقه، احترام، ارادت و مدافع حرم بودن از ایران به کشور های جهان بشریت سرریز شده است که ما این نعمت را مدیون نعمت بی‌بدیل خداوند باری تعالی در قالب ولایت مطلقه فقیه هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا به خواندن وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی در راستای استواری در راه اسلام و ولایت تاکید کرد و افزود: این وصیت‌نامه مایه روشنگری تمام دنیا به‌ویژه ما انقلابی‌ها است و یکی از اصولی که همواره مورد تاکید شهید سلیمانی اطاعت محض از امامین انقلاب اسلامی بود و همواره هر زمانی به فرامین رهبری عمل کردیم افتخار، امنیت، اقتدار و عزتمان فزونی یافته است و در این راستا نیز عزت و اقتدار ما بدون شک در حمایت از فرامین مقام معظم رهبری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه