English

استاندار یزد تاکید کرد:

بهره‌وری رکن حیات بخش توسعه است

استاندار یزد پروژه‌های بهره‌وری را پروژه‌های حیات‌بخش برای توسعه استان دانست و گفت: در راستای تحقق هدف‌گذاری‌های استان در این حوزه، برنامه زمانبندی اجرای پروژه‌ها تهیه و مسائل آن‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

 بهره‌وری رکن حیات بخش توسعه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری یزد، جلسه کارگروه ارتقای بهره‌وری استان به ریاست مهران فاطمی، استاندار یزد و به‌منظور بررسی آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای اجرای پروژه‌های پیشران استان برگزار شد.

استاندار یزد در حاشیه این جلسه، پروژه‌های بهره‌وری را پروژه‌های حیات‌بخش برای توسعه استان دانست و گفت: در راستای تحقق هدف‌گذاری‌های استان در این حوزه، برنامه زمانبندی اجرای پروژه‌ها تهیه و مسائل آن‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به گزارش ارائه‌شده در جلسه در زمینه میزان آب، گاز و برق مصرفی در  استان یزد در ۴ دهه گذشته، اظهار کرد: این گزارش، موید ضرورت برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه‌تر از انرژی در استان است.

فاطمی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت نخست استان ارتقای بهره‌وری در بخش‌های گوناگون است، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، سهم بهره‌وری از رشد اقتصادی استان ۴۰ درصد تعریف شده است.

وی با اشاره به انتخاب یزد به‌عنوان استان هدف بهره‌وری کشور و اعطای اختیارات ویژه برای تحقق برنامه‌های ارتقای بهره‌وری در استان، گفت: حدود ۱۳ پروژه پرچمدار جهت ارتقای بهره‌وری در حوزه های آب، گاز و برق در استان تعریف و متولیان اجرای پروژه‌ها مشخص شده است.

استاندار یزد با اشاره به انگیزه بالای مدیران استان برای تحقق برنامه‌های حوزه بهره‌وری استان، افزود: به‌منظور هم‌افزایی در تحقق این برنامه‌ها و حل موانع احتمالی، جلسات کارگروه ارتقای بهره‌وری به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

فاطمی در پایان اضافه کرد: امید است پروژه‌ها و برنامه‌های حوزه بهره‌وری استان، در حداقل زمان ممکن محقق شده و شاهد نتایج عینی و حرکت جدی در مسیر ارتقای بهره‌وری در سطوح گوناگون آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر