English

پیگیری قضایی برای فوت دومین کودک در پارک شادی یزد

برای دومین بار کودکی در یزد قربانی پارک شادی شد، روز گذشته کودکی ۱۱ ساله غیر بومی یزد بدون بلیط سوار بر قطار شهر بازی شد و به علت سر خوردن به زیر قطار افتاد و فوت کرد مراجع قضائی در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

پیگیری قضایی برای فوت دومین کودک در پارک شادی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مطابق گزارش مرجع انتظامی شهرستان یزد، پارک شادی در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۴ حوالی ساعت ۲۲، شاهد حادثه دلخراش دیگری بوده که این بار فوت کودک ۱۱ ساله را در پی داشت. 

طبق بررسی های اولیه و بازبینی فیلم دوربین مداربسته در محل و تحقیقات صورت گرفته از مطلعین، یک پسر بچه 11 ساله (غیر بومی) بدون اطلاع و هماهنگی متصدی در اواسط مسیر قطار و قبل از تونل قطار پارک شادی و با عبور از فنس، سوار بر قطار می شود اما در واگن ها مستقر نشده و به علت ایستادن بر روی میله ی متصل کننده دو واگن، تعادل خود را از دست داده و بر روی ریل سقوط می کند و نهایتاً در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

جهت بررسی دقیق ابعاد موضوع، پرونده در دادسرای یزد تشکیل و حسب دستور بازپرس ویژه قتل موضوع فوراً به کارشناس مربوطه ارجاع خواهد شد.

مجموعه قضایی استان، پیگیر روشن شدن تمامی زوایای حادثه مذکور و مسئولیت افراد مقصر می باشد و نتیجه تحقیقات نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر