English

گردشگری حلقه مفقوده گردشگری یزد

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:گردشگری حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر اقتصاد استان شود اما آنگونه که باید به این حوزه توجه نشده است.

گردشگری حلقه مفقوده گردشگری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  عزیزالله سیفی، در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک هفته گردشگری افزود: ظرفیت های گردشگری بسیار زیاد است و بخصوص در شهر میراث جهانی یزد باید در اقتصاد از این صنعت سبز بهره برداری بیشتری شود. 

وی ادامه داد: گردشگری در استان یزد پتانسیل های بسیار زیادی دارد و با فعالیت بخش توانمند خصوصی و همچنین وجود آثار تاریخی و گردشگری طبیعی و تاریخی زیادی که عمدتا نیز به ثبت ملی رسیده، باید اقدامات بسیار بیشتری در حوزه گردشگری را شاهد باشیم. 

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ایام ربیع الاول و هفته وحدت گفت: در شرایطی که دشمنان بدنبال ایجاد خدشه و تفرقه در بین مسلمانان بوده و هستند این اقدام باعث شد علمای اسلام در سراسر دنیا به هفته وحدت توجه داشته باشند و امیدواریم این یکپارچگی و وحدت در همه شئون جمهوری اسلامی ایران جاری باشد و بر دشمنان اسلام فائق بیاییم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روز جمعه هفتم مهرماه به عنوان روز آتش نشانی نامگذاری شده و هدف اصلی این سازمان نجات جان و اموال انسانها است و آتش نشان ها در بحرانی ترین شرایط به نجات دیگران می پردازند و کلمه ایثار و از خود گذشتگی به تمام معنا در فعالیت آتش نشانی اجرا می شود. 

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: فقط یکی از وظایف آتش نشان ها مقابله با آتش است و نجات محبوس شدگان و خودروهای تصادفی و صدها مورد دیگر هم در وظایف این سازمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر