English

همزمان با شروع سال تحصیلی اعلام شد:

مستندسازی و صدور سند کاداستری ۱۵۰مدرسه و آموزشگاه استان یزد

امسال مستندسازی املاک مازاد فاقد سند و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به حدنگار (کاداستری) به‌نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی آموزش‌وپرورش با قید تسریع در اولویت قرار گرفت.

مستندسازی و صدور سند کاداستری ۱۵۰مدرسه و آموزشگاه استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با آغاز سال تحصیلی، مستندسازی و صدور سند کاداستری ۱۵۰ مدرسه و آموزشگاه استان یزد انجام شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از مستندسازی، هویت‌سازی و صدور سند مالکیت کاداستری بیش از ۱۵۰ مدرسه و آموزشگاه استان در ۶ ماه نخست سال خبر داد. 

مهدی اقبال همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اظهار کرد: با همکاری قابل‌تقدیر آموزش و پرورش، تلاش‌های زیادی در راستای تعیین‌تکلیف اراضی و املاک تحت مدیریت این مجموعه انجام شده است. 

وی افزود: امسال مستندسازی املاک مازاد فاقد سند و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به حدنگار (کاداستری) به‌نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی آموزش‌وپرورش با قید تسریع در اولویت قرار گرفت.  

عضو شورای قضایی استان یزد یادآور شد: در این زمینه تاکیدات و مصوبات زیادی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال و شورای قضایی استان داشتیم که با حمایت کامل رئیس کل دادگستری همراه بود.  

اقبال ادامه داد: خوشبختانه با همکاری و هماهنگی مدیران کل و روسای هر دو مجموعه ثبت اسناد و آموزش‌وپرورش برنامه تکلیفی منظمی تنظیم و پیگیری شد.   وی تصریح کرد: در این راستا و در طول فروردین تا پایان شهریور ماه امسال، مستندسازی و هویت‌سازی بیش از ۱۵۰ مدرسه و آموزشگاه فاقد سند در سراسر استان انجام و منجر به صدور سند شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر