English

پس از تحمل سرمازدگی زمستان بی آبی و خاموشی چاه‌های های کشاورزی چالش کشاورزان یزدی

نماینده یزد در شورای عالی استان‌ها از خاموشی چاه‌های های آب کشاورزی در یزد انتقاد کرد و گفت: پس از سرمازدگی زمستان اکنون بی آبی و خاموشی چاه‌های های آب کشاورزی چالش کشاورزان است.

پس از تحمل سرمازدگی زمستان بی آبی و خاموشی چاه‌های های کشاورزی چالش کشاورزان یزدی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان یزد حسین حیدری؛ نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها گفت: کشاورزان زحمتکش استان پس از تحمل خسارات گسترده سرمازدگی دو سال اخیر، به اندک محصول خود دل بسته اند تا حداقل بخشی از هزینه های تولید را جبران نمایند؛ اما متاسفانه گویا گرمای بی‌سابقه تابستان امسال قصد دارد داغی که بر دل های این عزیزان نشسته است را تازه نگه دارد.

حیدری در ادامه گفت: در این اثنا خاموشی چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف انرژی، باری مضاعف بر دوش این جهادگران عرصه تولید نهاده است. بطوری که گزارش‌های بسیار نگران کننده‌ای از خسارات وارده به محصولات و تاسیسات چاه‌های کشاورزی در اثر خاموشی های پی درپی به گوش می‌رسد.  

وی افزود: ضمن تایید لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی در شرایط حاکم، به مسؤلین استان اعلام می‌کنم: بخش کشاورزی تحمل خسارات گسترده متوالی برای سال سوم را ندارد و تداوم خاموشی چاه‌های کشاورزی عواقب جبران ناپذیری درپی خواهد داشت. لذا پیشنهاد می‌شود؛ به جای خاموشی چاه‌های کشاورزی ادارات دولتی را در روزهای پنجشنبه تعطیل کنید و ناترازی را از این طریق جبران کنید. 

وی در پایان گفت: در مورد ارائه خدمت به ارباب رجوع نیز جای نگرانی نیست؛ چرا که با افزایش کیفیت ارائه خدمات در سایر ایام هفته قابل جبران است و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی می‌تواند به افزایش بهره وری منجر شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر