English

در یازدهمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان و مدیران حقوقی، املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر در یزد مطرح شد:

لزوم پرداختن به مسائل حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بر اهمیت موضوعات حقوقی در هلال احمر تاکید کرد.

لزوم پرداختن به مسائل حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، یازدهمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان و مدیران حقوقی، املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور، علی درویش پور مدیرکل حقوقی و امور استانها جمعیت هلال احمر کشور و ...در محل جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان جمعیت هلال احمر کشور برای سفر به استان یزد درباره اهمیت موضوعات حقوقی در هلال احمر، گفت: با حضور جناب کولیوند به مسائل حقوقی جمعیت هلال احمر اهمیت ویژه داده شد به طوری که دوره های آموزشی در این زمینه برگزار شده و امیدواریم این سلسله دوره های آموزشی مشکلات جمعیت هلال احمر را در زمینه مباحث حقوقی  و املاک رفع کند.

در ادامه این گردهمایی، دکتر علی درویش پور مدیرکل حقوقی و امور استانها جمعیت هلال احمر کشور گفت: فعالیت هلال احمر عشق و حس همدردی، دیگر دوستی و از خودگذشتگی است که در سوانح و حوادث باعث می شود حس امید را به مردم منتقل کند.

درویش پور گفت: یازدهمین همایش مدیران حقوقی و املاک استانها و ستاد را با حضور جناب کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور که بعد از زلزله بم، مرد اول امداد ایران نام گرفت، در یزد هستیم.

وی گفت: اهمیت دادن به حوزه حقوقی و املاک جمعیت می تواند صیانت کند از اموال منقول و غیر منقول جمعیت هلال احمر و به تولید ثروت منجر می‌شود تا با این تولید ثروت بتوانیم خدمات با کیفیت به هم وطنان ارائه دهیم.

درویش پور در باره کارگاه های آموزشی حقوقی در یزد گفت:کارگاه آموزشی بحران، موضوعات مختلف وقف، اندیشه ورزی حوزه حقوقی جمعیت، کارگاه حقوق ثبتی، کارگاه آیین دادرسی مدنی، کارگاه آموزشی املاک در بحث متصرفان و تثبیت مالکیت و اساسنامه جمعیت برگزار شد.

وی به جایزه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ اشاره کرد و گفت: هرچند سال یکبار به خدمات برجسته هلال احمر و صلیب سرخ های جهان این جایزه تعلق می‌گیرد که سال گذشته فدراسیون بین المللی صلیب سرخ به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت.

درویش پور درباره وضعیت املاک جمعیت اظهار داشت: ۱۹۰۰ میلیارد در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ درآمد از املاک جمعیت حاصل شده است همچنین ۱۹۵بیمارستان از املاک جمعیت در تصرف وزارت بهداشت و درمان است که باید تحویل جمعیت شود و آن دسته از املاک جمعیت که قابلیت استفاده دارند در قالب قرارداد در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرند‌.

وی افزود: ۳۷ رقبه از املاک جمعیت در تصرف آموزش و پرورش و ۴۶ رقبه در تصرف سپاه است.

درویش پور در خصوص ساخت مسکن برای اعضای جمعیت هلال احمر گفت: تلاش می کنیم تولید مسکن در قالب شهرک های مسکونی هلال احمر در طرح نهضت ملی مسکن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر