English

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط تلفنی با استاندار یزد:

قرارگیری استان یزد در صدر جدول رتبه بندی استان ها در طرح نهضت ملی مسکن دور از انتظار نیست

وزیر راه و شهرسازی در یک ارتباط تلفنی ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در اجرای پروژه های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن، گفت: قرارگیری استان یزد در صدر جدول رتبه بندی استان های برتر در طرح نهضت ملی مسکن دور از انتظار نیست.

قرارگیری استان یزد در صدر جدول رتبه بندی استان ها در طرح نهضت ملی مسکن دور از انتظار نیست

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در نشست شورای مسکن استان به ریاست استاندار یزد و سایر اعضای عضو این شورا در محل استانداری یزد برگزارشد.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، در این نشست که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به صورت تلفنی حضور یافت، تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مورد تاکید قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود، تصمیمات شایسته ای اخذ شد، که قطعا باعث شتابگیری این طرح در استان خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی، پالایش متقاضیان، الحاق یا تغییر کاربری اراضی و آغاز عملیات اجرایی را سه کار مهم در طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: در برهه زمانی کنونی کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و جلسات مربوط به این مهم باید بصورت هفتگی برگزار شود.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به انگیزه و زمینه های موجود در استان، قرارگیری استان یزد در صدر جدول رتبه بندی استان های برتر در طرح نهضت ملی مسکن دور از انتظار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر