English

بازدید سرپرست فرمانداری یزد ازشهرک تخصصی الکترونیک یزد؛

موقعیت ممتاز شهرک الکترونیک یزد/ سرپرست فرمانداری یزد خواستار حضور سرمایه گذاران در شهر الکترونیک شد

قرار گرفتن در محدوده کریدور علم و فناوری یزد، نزدیکی به خط آهن، جاده کمربندی و فرودگاه، شهرک الکترونیک 60هکتاری را از موقعیت جغرافیایی ممتازی برخوردار کرده است.

موقعیت ممتاز شهرک الکترونیک یزد/ سرپرست فرمانداری یزد خواستار حضور سرمایه گذاران در شهر الکترونیک شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به مناسبت دهه تولید و تجارت سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد با حضور در شهرک صنعتی  به اتفاق معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان از شهرک  تخصصی الکترونیک یزد بازدید کرد.

در این بازدید محمد دهقان سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد پیرامون احداث، زیرساخت ها، جزئیات طرح استقرار واحد های صنعتی و مباحث مربوط به سرمایه گذاری در این شهرک توضیحاتی را ارائه و گفت: همجواری با شهرک صنعتی یزد و منطقه ویژه اقتصادی، قرار گرفتن در محدوده کریدور علم و فناوری یزد، نزدیکی به خط آهن، جاده کمربندی و فرودگاه، شهرک الکترونیک 60هکتاری را از موقعیت جغرافیایی ممتازی برخوردار کرده است و هم اکنون آماده واگذاری به علاقه مندان برای سرمایه گذاری می باشد.

در ادامه سرپرست فرمانداری یزد با بیان اینکه  شهرک الکترونیک مخترعان و سرمایه گذاران در حوزه فناوری و الکترونیک را گردهم می آورد افزود : مزیت عمده استقرار در شهرک‌های صنعتی علاوه بر تامین امکانات زیربنایی به شکل مناسب، کامل، توجیه‌پذیر و اقتصادی؛ این زمینه را فراهم می‌سازد تا ضمن حفظ مسائل زیست‌ محیطی با تجمیع واحدهای صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری‌های جدید را میسر و هم افزایی واحدهای صنعتی را بیشتر کرد.

سید محمد رضا مدرسی همچنین خواستار حضور سرمایه گذاران  و تسریع در استقرار واحدهای صنعتی حوزه  فناوری الکترونیک در این شهرک شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر