English

آماده باش هلال احمر یزد همزمان با افزایش سفرهای بین شهری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده باش عوامل امدادی استان برای پوشش امدادی تعطیلات و افزایش سفرهای بین شهری با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد.

آماده باش هلال احمر یزد همزمان با افزایش سفرهای بین شهری

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قرار داشتن استان یزد در مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا(ع) و احتمال افزایش سفرهای بین شهری، امدادگران و نجاتگران استان در پایگاه های امدادونجات در ورودی و خروجی و محورهای مواصلاتی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: 11 پایگاه و پست امدادونجات جاده ای و 1پایگاه کوهستان و همچنین کشیک اضطراری شعب به علاوه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC)، تیم واکنش سریع و تیم آنست(سگ های جست‌وجو و نجات) استان در قالب بیش از 80 امدادگر و‌ نجاتگر با بکارگیری 12 دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات  از ۱۲ تا ۱۶ خرداد ماه آماده پوشش حوادث احتمالی هستند. ضمن اینکه بالگرد جمعیت هم در مرکز امداد هوایی استان مستقر است.

حرازی زاده افزود: همچنین با توجه به قرار داشتن استان یزد در مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا(ع) و احتمال افزایش سفرهای بین شهری پایگاه های امداد و نجات نیز آماده باش و در مسیرها حضور فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یزد (EOC) با سامانه تلفنی ندای امداد (۱۱۲) آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هم استانی ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر