English

با جکن رییس جمعیت هلال احمر کشور؛

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ابقاء شد

با حکم رییس جمعیت هلال احمر کشور، دکتر محسن حرازی زاده یزدی در سمت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ابقا گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ابقاء شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با حکم پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور، دکتر محسن حرازی زاده یزدی در سمت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ابقا گردید.

دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی دکتر محسن حرازی زاده یزدی را در سمت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ابقاء کرد.

جناب آقای دکتر محسن حرّازی‌زاده  

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشـمند جنابعالی، به موجب این حـکم در سمـت  «مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد» ابقاء می‌گردید.

با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش‌های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره‌گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان بکار گیرید.

امید است با استعانت از خداوند متعال‌ در جهت رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر  جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل‌ الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی