English

سربازان گمنام امام زمان(عج) ۱۰۰ تن شکر احتکار شده را کشف کردند

سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد در راستای برخورد با احتکار و عدم عرضه کالا های اساسی، مقدار ۱۰۰ تن شکر احتکار شده را کشف کردند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) ۱۰۰ تن شکر احتکار شده را کشف کردند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، طی اقدام اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد و به موجب‌ بازرسی به عمل آمده از انبار و سردخانه یک شرکت در شهرستان مهریز، در راستای برخورد با احتکار و عدم عرضه کالا های اساسی، مقدار ۱۰۰ تن شکر احتکار شده با تاریخ تولید شهریورماه ۱۴۰۰ کشف گردید که بر اساس دستور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز اقلام مکشوفه جهت توزیع به سازمان جهاد کشاورزی منتقل گردید.

همچنین در بررسی به عمل آمده از سایر انبار های این شرکت مقادیری فرآورده های لبنی فاسد شده و گوشت دام و طیور که در شرایط نامناسب و بر خلاف دستور العمل بهداشتی نگهداری می گردید کشف گردید که پرونده جداگانه ای در این خصوص توسط شبکه بهداشت و دامپزشکی تشکیل گردیده است.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده یا اطلاع از احتکار اقلام اساسی با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه تماس حاصل نموده و گزارش‌های خود را جهت پیگیری ارسال نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر