English

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

محمدرضا دهقانی اشکذری، در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان به ویژه همکاران دانشگاهی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن پیام تبریک محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به شرح ذیل است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

ایزد منان را سپاس می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند. امیدوارم خداوند کریم به کرم بی منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار دهد.

عید سعید فطر عید دلباختگانی است که با معبود خویش یک ماه عاشقی کردند و در بهار قرآن، خالصانه نغمه توحید و بندگی سر دادند تا دل‌هایشان به نور ایمان و معرفت منور شود.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید عاشقان عبودیت و پرستش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان عزیزو کارکنان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تهنیت و شاد باش عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون هموطنان مؤمن و روزه دار و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسألت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر