English

برتری مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی

در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته، 7100 فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد 44 شکایت مربوط به استان یزد می باشد و رتبه برتر در پاسخگویی را دارد.

برتری مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته، 7100 فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد 44 شکایت مربوط به استان یزد می باشد.

شایان ذکر است شاخص تعیین شده در این ارزیابی 1/28روز تعیین شده است که اداره بازرسی مخابرات منطقه یزد به طور میانگین 0/22از روز به در خواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد.

گفتنی است قطع ارتباط، ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت، عدم تامین کابل و تجهیزات سرقت شده جز بیشترین موارد مطرح شده شکایتی می باشد.

 مشترکان مخابرات منطقه یزد می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را با تماس با شماره 2021 یا ثبت شکایت در سامانه bazresi.tci.ir اطلاع دهند تا به آنها در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر