English

پایان کار سیزدهمین مسابقه ابتکارات و نوآوری دانش آموزی/استاندار یزد حمایت خود را اعلام کرد

سیزدهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

پایان کار سیزدهمین مسابقه ابتکارات و نوآوری دانش آموزی/استاندار یزد حمایت خود را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در سالن شهید منتظر قائم استانداری با حضور استانداریزد، اعضای شورای شهر، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و رییس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

استاندار یزد در مراسم اختتامیه ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندر کاران برگزاری این مسابقات، گفت: ما در استان یزد به شدت به برگزاری چنین رویدادهایی با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری به عنوان لازمه رشد اقتصاد دانش بنیان نیازمندیم.

مهران فاطمی با بیان سه سوال از برگزیدگان و والدین آن ها که چگونه مدرسه خود را نوآور کنیم؟، چگونه شهری نوآور داشته باشیم؟ و وظیفه پدر و مادر در رشد خلاقیت فرزندان چیست؟ ، اعلام کرد: از طرف استانداری به خانواده ای که بهترین پاسخ را به این سوالات بدهد، هزینه اعزام به نمایشگاه اکسپوی دبی اعطا خواهد شد.

وی در پایان افزود: استانداری حامی برگزاری مسابقات به صورت ملی و با محوریت یزد در سال آینده هست و از هیچ کمکی فروگذار نیست.

رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز ضمن قدردانی از همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این رویداد، گفت: وجه تمایز این دوره از مسابقات نسبت به دوره های قبلی این است که در این دوره علاوه بر شرکت مجری مسابقات، هشت شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد نیز همکاری داشته و همه شهرستان های استان در مسابقات شرکت کردند.

محمد مهدی لطفی همچنین ضمن تبریک به منتخبین این دوره از مسابقات، گفت: من یقین دارم که این منتخبین، در آینده مدیران عامل موفق شرکت‌های دانش بنیان و فناور کشور خواهند بود و ارتباط با دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات باید حفظ شود.

گفتنی است مسابقات ابتکارات و نوآوری به همت پارک علم و فناوری یزد، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر