English

اخبار پلیسی یزد؛

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محور یزد- تهران تا دستگیری۲۴ سارق در ابرکوه

اخبار پلیسی یزد از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محور یزد- تهران تا دستگیری24 سارق در ابرکوه و کشف 8 سرقت در یزد و کشف 4 فقره سرقت و دستگیری سارق در شهرستان بهاباد تازه ترین اخبار در طی این هفته بود.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محور یزد- تهران تا دستگیری24 سارق در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 669کیلو هروئین و 201 کیلو تریاک در محور "یزد- تهران" خبر داد.

سردار "عباسعلی  بهدانی فرد" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "یزد- تهران" به یک دستگاه کامیون مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی دقیق آن موفق به کشف 669 کیلوگرم هروئین شدند و در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از کشورهای همسایه شرقی به کشور وارد و به مقصد استان های شمال غربی بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و باندهای بزرگ وارد کننده مواد افیونی در دستور کار اصلی پلیس یزد قرار دارد.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی نیز حین کنترل خودرو های عبوری به یک کامیون مشکوک و در بازرسی از آن 201 کیلو تریاک که در قسمت هایی از خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را  دستگیر کردند.

کشف 4 فقره سرقت و دستگیری سارق در شهرستان بهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از کشف 4 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و دستگیری یک نفر سارق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرگرد "حبیب عباسی " با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره وقوع سرقت منزل و اماکن خصوصی در بخش احمد آباد، ماموران پلیس آگاهی و سایر پلیس های تخصصی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و یکی از مجرمان سابقه دار را تحت نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از اطمینان در خصوص وجود وسایل سرقتی در منزل شخص مورد نظر، پس از هماهنگی های قضائی و پس از ورود به مخفیگاه وی مقدار زیادی اموال مسروقه به ارزش 2میلیارد ریال کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه به سرقت از منزل و اماکن اعتراف و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از شهروندان خواست: توصیه های ایمنی و پیشگیرانه انتظامی را رعایت کنید و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری 8سارق حرفه ای موتورسیکلت در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری 8سارق حرفه ای و کشف 28 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان یزد خبرداد.

سرهنگ  "محمدرضا حناساب" درتشریح این خبر اظهار داشت: درراستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، کاراگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات تخصصی 8سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیرکردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 28 فقره سرقت موتورسیکلت درسطح شهرستان یزد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد به شهروندان هشدارداد: حتی الامکان موتورسیکلت خود را درپارکینگ پارک کنید و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری 24 سارق و کشف 25 فقره سرقت در ابرکوه

به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از دستگیری 24 سارق با کشف 25 فقره سرقت در اجرای طرح های مبارزه با سرقت طی دو هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمدحسن حسینی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح  های مبارزه با سرقت و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کشف سرقت ها با جدیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند افزود: ماموران پلیس شهرستان با هماهنگی دستگاه قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: متهمان دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به سرقت اماکن خصوصی، موتورسیکلت، خودرو و مغازه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح و با تلاش ماموران 24 سارق دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر