English

اجرای طرح یلدانه هلال احمر برای چهارمین سال

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای پویش «یلدانه ۱۴۰۰» با هدف همراهی با آنهایی که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده اند همزمان با شب یلدا خبر داد.

اجرای طرح یلدانه هلال احمر برای چهارمین سال

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد زارع سروی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پاسداشت سنت ها و رسوم کهن یکی از راه های انتقال فرهنگ است، اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان خواهد بود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود بعنوان یک نهاد عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است. برای پاسداشت آیین سنتی شب یلدا در نظر دارد با رویکرد همراهی با آنهایی که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده اند و برای نشاندن لبخند برلبان این عزیزان با همکاری جوانان و داوطلبان و خیرن هلال احمر به بزرگداشت این شب و اجرای برنامه یلدانه 1400 برای چهارمین سال متوالی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نماید.

زارع سروی در توضیح این پویش می افزاید: در پویش یلدانه امسال برنامه هایی نظیر همنشینی با عزیزانمان در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرم خانه ها، پایگاههای امداد و نجات، اورژانس، ایستگاههای آتش نشانی و همچنین حضور در مراکز درمانی و تجلیل از کادر درمان و خانواده های شهدای سلامت در دستور کار خواهد بود.

وی عنوان کرد : این طرح برای چهارمین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و با حضور اعضا و جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستانها انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر