English

مهران فاطمی بیان کرد:

بسیج اساتید میدان دار جریان انقلاب و مسیر رشد علمی باشد

استاندار یزد در گردهمایی بسیج اساتید استان یزد، گفت: بسیج اساتید باید در درون دانشگاه فرماندهی و میدان دار جریان انقلاب و مسیر رشد علمی باشد.

بسیج اساتید میدان دار جریان انقلاب و مسیر رشد علمی باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه های استان در دانشگاه آزاد یزد با بیان اینکه بزرگترین افتخار ما در دانشگاه ها این است که درکنار فعالیت های آموزشی، علمی و پژوهشی بسیجی هستیم، گفت: بسیج اساتید دو ساحت دارد که یک ساحت ناظر به درون و یک ساحت ناظر به برون دانشگاه است.

وی افزود: باید در درون دانشگاه فرماندهی و میدان دار جریان انقلاب و مسیر رشد علمی،  بسیج اساتید باشد که علی رغم فعالیت های تاثیرگذار که در دانشگاه صورت گرفته هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم البته باید ارتباط بدنه دانشجو با استاد جریان را به سمت اهداف انقلاب اسلامی سوق دهد.

فاطمی تصریح کرد:  امروز بسیاری از روسای دانشگاه های ما بسیجی هستند و باید فضا را برای فعالیت اساتید و دانشجویان بسیجی فراهم کنند و اصولاً بدنه بسیج اساتید و دانشجویی از این فرصت استفاده کرده و فضای متفاوت تری را رقم بزند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه ساحت ناظر برون دانشگاه ها باید منجر به حلقه وصل بین بسیج اساتید و دستاوردهای علمی ایجاد کند اظهار داشت: امروز مسئله ای در کشور وجود ندارد که راهکار علمی و کارشناسی نداشته باشد  و این وظیفه ماست که فضا را برای حضور بسیج اساتید در این عرصه فراهم کنیم و به همین جهت برخورد فرض می دانیم در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در تمامی کارگروه، شوراها  و مجامع تصمیم‌گیری بسیج اساتید را در کنار خود داشته باشیم و مانعی وجود ندارد

فاطمی تصریح کرد: بنده مسیر انقلابی و زندگی خود را مدیون بسیج هستم و به بسیج بودن خود افتخار می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر